پروژکتور ال ای دی 200 وات

فروش مستقیم پروژکتور ال ای دی ۲۰۰ وات دونور و صبا ترانس با بهترین کیفیت کالا و نازلترین قیمت و بدون وجود واسطه و به صورت مستقیم از طریق این مجموعه قابل اجرا می باشد.پروژکتور ال ای دی یک منبع پر نوری است که نور خیلی زیادی را از خود منتشر می کند.از آنجا که چراغ های LED روز به روز در حال تکامل هستند و هر روز انواع جدیدی وارد بازار می شوند.همین روند در مورد پروژکتورهای LED وجود دارد و با ورود به دنیای LED، تنوع و قابلیت های صنعتی این پروژکتورها هر روز بیشتر می شود و یکی از انواع پرفروش و پرکاربرد این پروژکتورها، پروژکتور ال ای دی ۲۰۰ وات می باشد که نوری با شدت و قدرت مناسب تولید می کند.در ادامه این مطلب جهت شناخت بیشتر عملکرد پروژکتور ال ای دی ۲۰۰ وات با ما همراه باشید.

عملکرد و شناخت پروژکتور ال ای دی ۲۰۰ وات

پرژکتورهای ۲۰۰ وات ال ای دی از انواع جدید نورافکن‌ها هستند که مزیت‌هایی بسیار فراتر از عمر طولانی، صرفه جویی در مصرف انرژی و نگهداری آسان دارند. استفاده از تکنولوژی ال ای دی باعث پیشرفت قابل توجهی در کیفیت روشنایی انواع نورافکن‌ها شده است.این محصول نوری صاف، یک دست و یکنواخت بر اجسام و سطوح می‌تابند که امکان جهت دهی و کنترل دارد.پرژکتور ال ای دی ۲۰۰ وات دونور و صباترانس با بهره گیری از فناوری LED طراحی شده و محصولی کم مصرف (رده انرژی A) است.بدنه این پرژکتور از آلومینیوم ساخته شده و مجهز به کاهنده دما (هیت سینک) است و در مقایسه با مدل‌های دیگر وزن سبک‌تری دارد.با توجه به استفاده از مواد باکیفیت در ساخت پروژکتورهای ال ای دی ۲۰۰ وات و درجه حفاظت IP66 می‌توان در محدوده دمای منفی ۴۰ تا ۶۰ درجه سانتی گراد و فضاهای بیرون در مقابل گرد و غبار و بارش باران از آنها با اطمینان کامل استفاده کنید.این محصولات راه حل نورپردازی پربازده نمای ساختمان، پایه‌های برج نوری، بیلبوردها، پارکینگ‌های فضای باز و … می باشند.

ویژگی های مهم در پروژکتور ال ای دی ۲۰۰ وات

پروژکتور SMD

  • زاویه تابش گسترده ۱۲۰ درجه
  • مقاوم نسبت به رطوبت و گرد و خاک
  • قابلیت تنظیم میزان و زاویه تابش نور
  • کیفیت نوری بالا و شاخص نمود رنگ CRI بالا
  • عدم ایجاد اشعه ماوراء بنفش و مادون قرمز
  • کاهش مصرف انرژی و هزینه برق مصرفی
  • مناسب نورپردازی فضای باز و فضاهای وسیع عمومی

فروش مستقیم انواع پروژکتور ال ای دی در بازار

در نورپردازی نمای خارجی ساختمان و همچنین محوطه های وسیع مختلف می‌ توان از پروژکتور ۲۰۰ وات ال ای دی با مدل‌ ها و رنگ‌ های مختلف استفاده نمود.این محصولات به دلیل کیفیت سیستم روشنایی و پخش نور بالا از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.فروشگاه اینترنتی ضحی نور عرضه کننده و پخش کننده بروزترین محصولات برق و روشنایی از برندهای با کیفیت و استاندارد موجود در بازار تهران می‌ باشد.مشاورین این مجموعه می‌ کوشند تا با پاسخگویی سریع و صحیح، همواره بهترین مشاوره‌ های خرید و همچنین به صورت مستقیم و بدون واسطه و با حذف دلالان، انواع پروژکتورهای LED SMD را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

1 دیدگاه

  • سلام. از طریق این سایت از محصولات ارائه شده خرید کردم .از کیفیت بی نظیر و پشتیبانی مشتری بی نهایت لذت بردم ومحصولی دقیقا مطابق با استاندارد مورد نظرم به دستم رسید. به شما هم توصیه می کنم از طریق این سایت محصولات مورد نظرتون رو تهیه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *