پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۵۰ وات یکی از پنل های پرفروش مجموعه ضحی نور و یکی از اعجاب انگیز ترین سایز پنل هاست که با اندازه ای که به عنوان حدوداً نیم متر مربع و کمی بیشتر، فقط 50 وات برق مصرف می کند و این یعنی صرفه جویی بیش از 70 درصدی در روشنایی و کاهش هزینه ها به این میزان یک گام بزرگ در این صنعت است. این فناوری یک تحول عظیم در میزان بازدهی نور با توجه به سایز آن هاست که با کمترین میزان مصرف برق بیشتر روشنایی را به محیط می بخشد.

فروش تضمینی پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۵۰ وات

اطلاعاتی درباره انواع پنل سقفی ۶۰×۶۰

اطلاعاتی درباره انواع پنل سقفی ۶۰×۶۰ روز به روز بر مصرف کنندگان این نسل جدید از چراغ های روشنایی در حال افزایش است به طوریکه که امروزه در تمامی مکان های عمومی شاهد استفاده از آن ها هستیم. نور این پنل ها به قدری یکدست و آرامش بخش است که گویی در آنجا خورشیدی در حال تابیدن است به علاوه اینکه زیانی برای محیط زیست ندارند و دوستدار آن نیز هستند. از زمان پیدایش پنل های ال ای دی طبق آماری که مصرف کنندگان در اختیارمان قرار داده اند توانسته اند چیزی حدود 70 درصد در مصرف انرژی و سایر هزینه های ناشی از تعویض و سوخت وخرابی لامپ ها بکاهند که خود بسیار حائز اهمیت است.

پنل های 60×60 با توجه به سایز بزرگی که دارند بیشتر در فضاهای بسیار بزرگی مانند تمامی بیمارستان ها، بانک ها، مراکز تجاری و آموزشی کاربرد دارند و هر یک از آن ها جایگزین چندین لامپ پر مصرف گشته اند. یکی از مزایای آن ها به دلیل استفاده از آلومینیوم در بدنه آن ها این است که حرارتی در اطراف آن ها احساس نخواهید کرد. بدنه ی آن ها بسیار نازک است و برای انواع سقف های کاذب کاربردی است و ظاهری زیبا به محیط می بخشد. انواع رنگ های آن را می توانید سفارش دهید اما پرفروش ترین رنگ های آن سفید و زرد هستند. با خرید از تولیدی ضحی نور از خدمات پس از فروش و گارانتی یک ساله محصولات بهره مند خواهید شد.

خرید ارزان پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۵۰ وات

خرید ارزان پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۵۰ وات برای خرید پنل های متنوع در سایز ها و رنگ های متنوع به قیمت بسیار مناسب به شما پیشنهاد می کنیم از مجموعه ضحی نور دیدن کنید. این مجموعه چندین سال است که با تولید پنل های با کیفیت و دارای گارانتی توانسته است رضایت مصرف کنندگان را کسب کند. اگر در زمینه ی فروش لوازم الکتریکی فعالیت می کنید و یا قصد خرید تعداد زیادی از این پنل ها را برای محیط کار خود را دارید می توانید با سفارش از مجموعه ی ضحی نور از تخفیف ویژه بهره مند شوید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

5 دیدگاه ها

  • سلام مطالب و محتوای سایت بسیار جامع و کاربردی بود، لطفا مطالب بیشتری بگذارید.در مورد قیمت محصولات هم توضیحاتی ذکر کنید ممنون میشم. آرزوی موفقیت برای تمامی افراد مجموعه شما را دارم.

  • ضمن تشکر از خدمات خوب و سریع سایتتون
    آیا برنامه ای دارین جهت این که تنوع محصولاتتون بیشتر بشه به زودی ؟ و سوال دیگه ای که دارم ازتون اینه که آیا تمام محصولاتی که در سایتتون هست موجوده و میشه سفارششون داد؟ سقف و محدودیت برای مقدار سفارش وجود نداره؟

  • سلام و درود وقتتون بخیر شما فروش حضوری برای این نوع از محصولاتتون رو هم دارین؟ یا فقط به صورت آنلاین و اینترنتی میشه سفارش داد؟ قیمت هاتون رو هم داخل سایت قرار بدید تا بتونیم به شکل بهتری خریدمون رو انجام بدیم ممنون از شما و پشتیبانی سایت معتبر تون

  • سلام وقتتون بخیر
    چجوری میتونم به کاتالوگ محصولاتتون دسترسی پیدا کنم؟ میشه منو راهنمایی کنید علاقه مند به همکاری به مجموعه خوبتون شدم و امیدوارم که بتونیم با همدیگه به توافق برسیم

  • به نظر اینجانب خرید از سایت ها و فروشگاه هایی که به صورت تخصص بر روی یک محصول خاص فعالیت دارند به دلیل اشراف فروشنده بر روی آن محصول و کالا، می تواند بسیار با اطمینان انجام شود چونکه خود فروشنده تمام بررسی ها از نظر کیفیت و قیمت را به صورت تخصص و حرفه ای برروی آن محصول انجام داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *