پنل ال ای دی سقفی یک وسیله برقی برای روشن کردن محیط است که به اشکال مختلفی همچون دایره، بیضی، مربع و مستطیل در اندازه های گوناگون وجود دارند و نسبت به بقیه چراق ها نور بیشتری را در محیط ساطع می کنند و در انواع سقف ها نصب بسیار آسانی دارند. به دلیل ساختار این پنل ها، فروشندگان آن ها را به صورت تضمینی می فروشند و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

فروش تضمینی پنل ال ای دی سقفی

مشخصات انواع پنل ال ای دی

مشخصات انواع پنل ال ای دی انواع پنل های ال ای دی به دو نوع توکار و روکار تقسیم می شوند که پنل های توکار برای سقف های کاذب، کناف، پی وی سی و … مناسب است که جای پنل ها را در آن ها طراحی کرده اند و پنل ها در داخل سقف قرار می گیرند. نوع دوم پنل های روکار هستند که برای سقف های معمولی که تو پر هستند استفاده می شوند.

پنل های ال ای دی به طور کلی انواع زیادی دارند که به توضیح برخی می پردازیم: پنل ال ای دی دایره ای که در ابعاد 4، 6، 8، سانتیمتر و … ساخته می شوند و این اعداد نشانه ی قطر دایره است و دارای دو نوع قاب ساده و دور شیشه ای هستند. پنل های مربعی به شکل مربع و ابعاد 4، 8، 10، 15 سانتی متر و … ساخته می شوند که نمونه های بسیار بزرگی نیز به این شکل ساخته می شوند.

پنل های اضطراری دارای قسمت هایی همچون درایور و جا باتری هستند که در دو نوع دایره ای و مربعی تولید می شوند که علاوه بر اینکه با برق شهری روشن می شوند در هنکام قطع برق از باتری خود انرژی کرفته و روشن می ماند و این جابجایی انرژی برق را شما متوجه نمی شوید. پنل های ضد آب نیز برای قسمت های بیرونی ساختمان ساخته می شوند و در مقابل باران و گرد و خاک حفاظت می شوند و روی آن ها توضیحات کامل داده شده است. نمونه ی دیگر پنل ال ای دی دورنگ است که یک بار به رنگ آفتابی روشن می شود و بار دیگر که خاموش و روشن کنید به رنگ مهتابی هستند و برای تنوع رنگ در محیط مناسب اند.

صادرات انواع پنل ال ای دی سقفی

صادرات انواع پنل ال ای دی سقفی علاوه بر استفاده و فروش پنل در کشور خودمان، این وسایل به کشورهای دیگر نیز صادر می شوند و مورد استفاده قرار می گیرند. پنل های ال ای دی بسیار کم مصرف هستند و برای مکان های بزرگ بسیار مناسب و به صرفه هستند. برای سفارش این محصولات می توانید به سایت شرکت ما مراجعه کرده و سفارش خودتان را ثبت کنید و از خرید غیر حضوری لذت ببرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *