فروشگاه لامپ ال ای دی 7 وات اشکی، در شهرها و استانهای مختلف از کشورمان به فعالیت مشغول می باشد. این فروشگاه تلاش کرده تا فضایی را ایجاد کند تا محدودیت جغرافیایی در دسترسی به آن از بین برود و هر کس از هر نقطه کشور بتواند به آسانترین شکل ممکن این دسته از محصولات را به دست آورده و از مزیتهای فراوان آن بهره مند گردد. این مورد تنها با عرضه لامپ اشکی به صورت اینترنتی امکانپذیر شده است.

فروشگاه لامپ ال ای دی 7 وات اشکی

تفاوت لامپ اشکی با لامپ شمعی

تفاوت لامپ اشکی با لامپ شمعی روشنایی از لازمه های زیست ما به شمار می رود. به غیر از کاربرد انواع و اقسام لامپ در زندگی ما، به جرات می توان گفت که نور در ایجاد یک فضای زیبا و جذاب در خانه ها اهمیت زیادی از هر نظر دارد. یک نورپردازی استاندارد و زیبا، می تواند تاثیرات بسیار زیادی در نشان دادن زیبایی ها و شکوه دکوراسیون منازل و اشیاء موجود در آن دارد.

انواع لامپ، با تنوع بسیار زیادی در بازار خرید و فروش آن ارائه می شود. دو نمونه شناخته شده و رایج از آنها در بازار با نام لامپ اشکی و لامپ شمعی مشاهده می شود. تفاوت لامپ اشکی با لامپ شمعی در درجه اول از روی ظاهر آنها به راحتی قابل بررسی ست. لامپهای شمعی توسط لامپهای ال ای دی کوچک نور را تامین می کنند؛ نور خروجی آن 50 وات بوده و زاویه ای که می تواند به پخش نور در آن بپردازد، 230 درجه می رسد. طول عمری و دوام این لامپ به بیش از 15000 می رسد.

لامپهای اشکی هم محصولاتی هستند که در مقایسه با انواع لامپ، از مصرف کمترین میزان انرژی بهره مند بوده راندمان بسیار بالایی را به نمایش می گذارند.
همچنین این لامها خروجی 7 وات از انرژی برق را در خود دارند و همچنین طول عمر آنها هم عدد بالایی را نشان می دهد. لامپهای اشکی، گاز CO2 را به میزان بسیار کمی تولید می کنند و میزان تولید مواد مضر در آنها پایین است.

عرضه لامپ ال ای دی 7 وات اشکی

عرضه لامپ ال ای دی 7 وات اشکی خرید و فروش انواع لامپ ال ای دی در بازارهای کشورمان همیشه جریان خوبی را نشان می داده است. عرضه لامپ ال ای دی 7 وات اشکی، که البته کاربرد های بسیار متنوعی در بازارهای کشورمان دارد، بسیاری از مشتریان را از نقاط مختلف به خرید و استفاده از خود جذب می نماید.

روشهای زیادی برای عرضه این لامپها وجود دارد که هر کدام از این روشها تلاش دارد تا به نوعی دسترسی آسان را برای خریداران فراهم نماید. برای مثال برخی از فعالین در این حوزه روش عرضه اینترنتی را به این منظور برگزیده اند که البته روشی بسیار کم هزینه و آسان برای ارائه این دسته از محصولات به شمار می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *