چراغ سقفی توکار استوانه ای یک نمونه از چراغ های سقفی برای روشن کردن محیط های مختلف با سقفهای کاذب مانند کناف و غیره است که به آسانی درون این سقف ها نصب می شود و قابلیت روشن کردن بسیار بالایی دارند. در سراسر کشور فروشندگان زیادی به فروش این چراغ ها می پردازند و در لوازم برقی ها، فروشنده ها انواع چراغ های سقفی توکار استوانه ای را در اختیار مشتریان خود قرار می دهند.

فروشنده انواع چراغ سقفی توکار استوانه ای

ویژگی انواع چراغ سقفی توکار

ویژگی انواع چراغ سقفی توکار چراغ های سقفی توکار انواع مختلفی دارند که بسته به کاربرد آنها در محیط مورد نظر استفاده می‌شوند. این چراغ ها بیشتر درون صفحه های کاذب قرار می گیرند و همچنین برای محیط هایی با سقف هایی که ارتفاع کمتر از سه متر دارند نیز مناسب هستند که دارای آویز نباشند و به صورت هم سطح بر روی سقف نصب شده و فضایی را از محیط اشغال نکنند.

چراغ سقفی به اشکال چراغ های مربعی، مستطیلی، دایره ای و استوانه ای هستند که بزرگترین سایز آنها را چراغ های مربعی تشکیل می‌دهند و همچنین چراغ های استوانه ای دارای ارتفاع های مختلفی هستند که بالاترین ارتفاع آن برای نصب بالای میز های مطالعه می توانند محیط پر نور را برای فردی که می‌خواهد مطالعه کند فراهم آورد. از ویژگی های چراغ های توکار می شود به قاب های شیشه ای یا پلاستیکی که بر روی آنها قرار دارند که از چراغ ها محافظت می کنند نام برد و همچنین دارای مصرف برق بسیار پایینی هستند.

نمونه دیگر نیز چراغ های اضطراری هستند که با داشتن یک منبع تغذیه در مکان‌هایی که برق قطع میشود بدون وقفه در پردازش نور با استفاده از باتری خود روشن شده و هیچ وقفه ای را به وجود نمی‌آورد.درون چراغ های ال ای دی های توکار تراشه های آلومینیومی وجود دارد که باعث یکنواختی ساطع شدن نور می شود و از هدر رفتن نور جلوگیری می کند و نور با زاویه دقیق در محیط ساطع می شود.

این پنل ها برای راهروهای بیمارستان ها و مکان های شلوغ یا در سرویس های بهداشتی برای جلوگیری از شلوغ شدن محیط از این چراغ ها استفاده می کنند.

خرید عمده چراغ سقفی توکار استوانه ای

خرید عمده چراغ سقفی توکار استوانه ای برای خرید عمده چراغ سقفی توکار استوانه ای می توانید از طریق شرکت ما و سایت مجموعه به صورت اینترنتی و غیرحضوری خرید خود را ثبت کنید. شرکت ما فروش چراغ را با کیفیت بالا و قیمتی مقرون به صرفه در اختیار شما قرار می دهد تا هم در وقتتان صرفه جویی کنید و همچنین خریدی باکیفیت را در کوتاهترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید. خرید چراغ در مجموعه ما به آسانی و سریع ترین زمان ممکن قابل اجراست.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *