پنل سقفی smd یکی از چند نوع پنل سقفی میباشد.عرضه کننده پنل سقفی smd در بازار بسیار میباشد اما ما باید بدانیم که این پنل ها را از کجا و چگونه تهیه کنیم.همچنین ما در این مقاله سعی داریم در مورد نوع این پنل ها،چگونگی خرید،بازار فروش،ویژگی ان،تفاوت آن با دیگر پنل ها و … توضیح دهیم.

عرضه کننده پنل سقفی smd

کیفیت برتر انواع پنل سقفی smd

کیفیت برتر انواع پنل سقفی smd فروش پنل یک مبحث بسیار مهمی میباشد که در اینجا قصد داریم راجع به ان بپردازیم.پنل ها یا همان چراغ های سقفی نوع جدیدی از لامپ ها با حذف سیم آویز و سرپیچ میباشند که دارای به تن دیوار و سقف کیپ شده وبصورت روکار و توکار در بازار موجود میباشد.
این پنل ها دارای سه نوع چیپ ال ای دی،اس ام دی و س او بی میباشد که هر یک از اینها نور مختلفی را از خود انعکس میدهند.پنل اس ام دی معمولا دارای نور متمرکز میباشد که این خود باعث شدت نور میشود.
کیفیت برتر انواع پنل سقفی smd به نوع انواع مختلفی بستگیی دارد که در پاراگراف های بعدی به اختصار برایتان توضیح خواهیم داد:
1.جنس بدنه آن(خیلی مهم است که جنس بدنه آن چه چیزی باشد،که خب جنس الومینیوم آن خیلی بهتر از پلاستیکی می باشد)
2.نوع جنس پایه : که باید سیمی باشد که بتواند ترانس را از این پنل ها حذف کن.
3.منطقه پوشش دهی :(که بسته به توان آن هر چه بیشتر باشد نور آن منطقه ی بیشتری را پوشش میدهد)
4.نوع نور:(به این پنل هخای اس ام دی به علت نور متمرکز و یکنواختی که دارند باعث میشود پرتاب نور بیشتری را داشته باشند)
5.عدم آسیب رسانی به چشم(این پنل ها به علت عدم خیرکنندگی چشم ،آسی به چشم را به صفر میرساند)
6.فیلیکر نشدن (یعنی بعد از مدتی این پنل ها حالت چشمک زن پیدا نکند،که این به نوبعه ی خود هم به چشم آسیب میرساند هم بر بهم ریختن اعصاب تاثیر میگذارد)

بازار فروش پنل سقفی smd ارزان

بازار فروش پنل سقفی smd ارزان انواع پنل در بازار موجود میباشد که هر یک از آنها شاید نوع چیپ و وات یکسانی داشته باشند اما از نظر کیفیت ب هم متفاوت میباشند.
بازار فروش پنل سقفی smd ارزان را میتوانید در همین وبسایت پیدا کنید. شرکت ضحی نور با افتخار یکی از بهترین فروشندگان پنل سقی ارزان smdمیباشد که توانسته روزانه چندین تن از این پنل ها را به بازار عرضه و حتی به کشورهای همسایه صادر کند.
این شرکت در نظر دارد تا با خرید کلی از طریق همین بسایت تخفیفات فوق العاده ایی را برای شما در نظر بگیرید،همچنین در صورت نیاز به سوا تخصصی تر در زمین این پنل ها و چگونگی تهیه آن میتوانید به قسمت مشاوره و خرید مرتجعه فرمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *