بعد از انقلاب صنعتی نحوه زندگی مردم نیز تغییر کرد و دکراسیون و زیبایی محیط اهمیت داده شده است. همواره به دنبال زیبایی و شیک‌ بودن منازل و … بوده اند. نور پردازی یکی از مهم ترین عنصر در دکوراسیون به حساب می آید. انواع چراغ های سقفی وجود دارد اما چراغ های سقفی توکار زیبایی نورپردازی را به اوج رسانده است و طرفداران بسیاری دارد. شرکت یکتا افروز تولید چراغ سقفی توکار ۶۰×۶۰ و صادر کننده آن به کشور های دیگر است.

صادرات چراغ سقفی توکار ۶۰×۶۰

نحوه استفاده از چراغ سقفی توکار ۶۰×۶۰

نحوه استفاده از چراغ سقفی توکار ۶۰×۶۰ چراغ های سقفی توکار همانطور که از اسم مشخص است درون سقف کار می شود. فقط نمای بیرونی آن مشخص است و علت استفاده از چراغ سقفی تو کار زیبایی آن است. فضای کمی را اشغال می کند. همچنین نصب و تعویض آن آسان است. طریقه استفاده و نصب آن بستگی به نوع سقف دارد. از انواع سقف می توان سقف رابیتس که نوعی سقف کاذب است و نصب چراغ سقفی توکار آسان است و در آخر روی آن را با گچ‌ می پوشانند.

در سقف های آجری سیم و اتصالات آن را از قسمت بالای سقف وارد می شود، سقف های کامپوزیت به علت مستحکم بودن آن کار کمی سخت تر است و باید با ابزار خاص کامپوزیت را برش دهیم و برای سقف های موزاییکی و سرامیکی باید محل نصب مشخص شود و آن قسمت را برشکاری کنند.

برای نصب اندازه فریمی که دارد را با استفاده از متر و فرز روی ورق به‌ وجود می آوریم و با استفاده از متر محل های نصب چراغ ها را مشخص کرده و برش کاری لازم را انجام می دهیم. برای سیم کشی اگر میخواهیم همه چراغ ها باهم روشن‌ شوند از کلید یک پل و اگر بخواهیم لامپ ها انتخاب شده روشن شوند از کلید های چند پل استفاده می کنیم.

تولیدی چراغ سقفی توکار ۶۰×۶۰

تولیدی چراغ سقفی توکار ۶۰×۶۰ همانطور که می دانید در کشور تولید کننده چراغ های سقفی بسیار هستند و هرکدام تولید کننده نوع خاصی از پنل های سقفی هستند ولی آن چه که حائز اهمیت است کیفیت و ماندگاری همچنین دقت در ظرافت و زیبایی چراغ های سقفی است.

شرکت یکتا افروز تولید کننده انواع چراغ های سقفی توکار مختلف، مانند پنل توکار ۶۰×۶۰ و لامپ های هالوژن است. علاوه بر کیفیت و قیمت مناسب و دقیق در ظرافت و زیبایی بیشتر پنل ها باعث شده است در کشور خود اشتغال زایی کرده و از استعداد های جوانان استفاده کرد و خود کمک بزرگی به کاهش بیکاری در کشور شده است. علاوه بر فروش بالا در داخل کشور این محصول با کیفیت را به کشور های مختلف صادر می کند و متقاظیان زیادی دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *