از پنل ال ای دی ۴۰×۴۰ ا غلب در روشنایی، مراکز تجاری، اداری، فروشگاه ها، منازل و همچنین محیط های صنعتی و مراکز آموزشی استفاده می شود استفاده از این پنل ها در مراکز اداری باعث می شود که شما نوری لذت بخشی در محیط کار برای جلسات کاری فراهم کنید. و همچنین استفاده از این نوع پنل ال ای دی در مراکز آموزشی باعث تمرکز بیشتر دانش آموزان و دانشجویان می شود.

تولید کنندگان زیادی هستند که این پنل ها را وارد بازار می کنند امّا با کیفیت ترین و استاندارد ترین برندی که می توان نام برد برند یکتا افروز می باشد که در عرصه انواع پنل های ال ای دی با انواع مدل ها و طرح های مختلف فعالیت دارد.

شرکت تولید پنل ال ای دی ۴۰×۴۰

مشخصات انواع پنل ال ای دی

مشخصات انواع پنل ال ای دی این پنل ها به گونه ای طراحی شده است که نور را به بهترین شکل پخش می کند. پنل ها انواع و مدل های مختلفی دارند که می توان به دو نوع پنل سقفی روکار و توکار اشاره کرد که هر کدام از این نوع پنل های سقفی به صورت گرد، دایره ای، و چهار گوش یا مستطیلی می باشند. آلو مینیوم یکی از بهترین مواد جهت ساخت پنل های ال ای دی می باشد که سازندگان در قاب این این پنل ها از آن استفاده می کنند.

یک پنل خوب باید از نظر طراحی متنوع، نور سالم،بازده هی بالا، مصرف انرژی کم، طول عمر بالایی و کیفیت خوبی برخوردار باشند. این موارد باعث می شود که ما یک محصول با کیفیت و استاندارد داشته باشیم و هنگام خرید این نوع محصول باید توجه داشته باشیم با توجه به محیطی که قرار است این پنل در آن استفاده شود سازگار باشد تا دچار مشکل نشویم. پنل ها ازنور دهی زیادی برخوردار هستند و از جمله قوی ترین کالای روشنایی محسوب می شوند.

قیمت روز پنل ال ای دی ۴۰×۴۰

قیمت روز پنل ال ای دی ۴۰×۴۰ پنل ها با توجه به روکار و توکار بودن آن قیمتشان متفاوت می باشد. و سایت های مختلفی هستند که در فروش پنل فعالیت دارند و انواع و اقسام مختلف ال ای دی را می توانید در سایت مشاهده کنید. قیمت پنل ال ای دی سقفی روکار ۴۰×۴۰ از پانصد هزار تومان تا نهصد هزارتومان متغیر می باشد.

و قیمت پنل سقفی توکار چهل در چهل از چهارصد هزارتومان تا هشتصد هزارتومان متغییر می باشد. این قیمت هایی که گفته شد هر کدام براساس مدل پنل و چند وات بودن پنل هر کدام متتفاوت می باشد. که شما خریدار محترم می توانید چه به صورت حضوری چه به صورت اینترنتی پنل مورد استفاده خود را در سایت مشاهده و خریداری کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *