امروزه کالای ایرانی و محصولات ایرانی قابل رقابت با نمونه های خارجی آن است و افراد زیادی در عرصه ی تولید مشغول به کار می باشند. پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۶۵ وات یک محصول ایرانی است که قیمت آن نسبت به مدل های خارجی کمتر است و کیفیت بالایی دارد و جانشین چراغ های قدیمی شده و در سقف های کاذب هم به راحتی نصب می شود.

شرکت توزیع پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۶۵ وات

بررسی انواع پنل سقفی ۶۰×۶۰

بررسی انواع پنل سقفی ۶۰×۶۰ پنل سقفی ۶۰×۶۰ نوری مناسب و سازگار با چشم و پوست دارد و در تولید آن از گاز ها و مواد سمی استفاده نمی شود و اشعه ی ماورای بنفش و مادون قرمز ندارد و نور ثابت و بدون لرزشی دارد و هم چنین با محیط زیست سازگار است و به علت طول عمر بالایی که دارد و این که قابل تعمیر است در هزینه ها جلوگیری می کند.

به دلیل استقبال از پنل سقفی ۶۰×۶۰ در ایران و سایر کشور ها تولید پنل در ایران رواج دارد و انواع پنل رو کار و تو کار تولید می شود. بعضی از انواع پنل ها دور نور دار و بعضی از آن ها ساده می باشند و چند برند معروف در ایران به تولید پنل مشغول هستند.

پنل های رو کار و تو کار سقفی ۶۰×۶۰ بیشتر برای تامین نور و روشنایی عمومی در ساختمان های اداری و تجاری و فروشگاه ها وبیمارستان ها ومجتمع های بزرگ و هم چنین در خانه ها مورد استفاده قرار می گیرند. این پنل ها با سه رنگ نور آفتابی و مهتابی و یخی یا طبیعی تولید می شود.

با توجه به محیط مورد نظر می توان از رنگ نور دل خواه استفاده کرد، مثلا نور آفتابی باعث آرامش می شود و نور مهتابی تمرکز را بالا می برد و ترکیب این دو نور، نور طبیعی یا یخی را تولید می کند که بعضی جاها به جای استفاده از چند چراغ آفتابی و چند چراغ مهتابی، از چند چراغ با نور طبیعی استفاده می کنند.

صادرات پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۶۵ وات

صادرات پنل سقفی ۶۰×۶۰ ۶۵ وات امروزه انواع پنل سقفی ۶۰×۶۰ با مدل های متفاوت و برند های مختلف در کارخانه ها تولید می شود و صادرات پنل به کشور های دیگر با استقبال خوبی روبرو شده است و مورد توجه خریداران قرار گرفته است و تولید کنندگان این محصول هم با افتخار به فروش آن در بازارهای ایرانی و خارجی می پردازند.

اگر در کار صادرات پنل سقفی ۶۰×۶۰ هستید می توانید به طور مستقیم به کارخانه ی تولید آن مراجعه کنید، چون پنل را با ارزان ترین قیمت و به طور مستقیم می توانید از کارخانه خریداری کنید و از صادرات خود بیشترین سود را به دست بیاورید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

3 دیدگاه ها

  • سلام ممنون از سایت خوبتون، لطفا آدرس نمایندگی خودتون رو در سایت درج کنید. قیمت محصولات و هزینه ارسال را نیز در سایت قرار دهید تا برای ثبت سفارش راحت تر اقدام کنیم.

  • درود و خسته نباشید ممنون بابت مطالب کامل و درجه یکی که راجع به این محصول ارائه دادید به دوستان و آشنایان عزیز و گرامی پیشنهاد میکنم سایر مقالات را مطالعه کنند، خودم از این سایت خرید کردم و راضی بودم کارشون حرفه ای و دقیق هستش و قیمت های خیلی خوبی دارن

  • سلام
    خسته نباشید من محصولتون رو سفارش دادم و در سریع ترین زمان ممکن به دستم رسید فقط تنها مشکلش این بود که با طرحی که من سفارش داده بودم فرق میکرد چجوری میتونم برگشت بدمش ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *