خرید وال واشر پرچمی بیشتر توسط شهرداری ها و یا موسسات صورت می گیرد به گونه ای که شهرداری ها و یا موسسات با سفارش وال واشر به تولیدی های تولید آن، آن را پیش خرید می کنند تا برای مراسمات و یا تزیینات شهری بتوانند از آن استفاده کنند. بهترین روش سفارش خرید بالا چه پرچمی سفارش به صورت حضوری می باشد. در سفارش خرید حضوری شما می توانید نوع و جنس وال واشر پرچمی را انتخاب کرده و یا حتی قیمت آن را هم با تولیدی وال واشر توافق کنید.

سفارش خرید وال واشر پرچمی

نحوه تولید وال واشر پرچمی

نحوه تولید وال واشر پرچمی برای تولید وال واشر پرچمی وسایل اولیه نیاز داریم که تا این وسایل را در اختیار نداشته باشیم نمی‌توانیم پرچمی درست کنیم. برای ساخت آن به وسایل روشنایی مانند پی سی بی ال ای دی، هویه، هیت سینک وال واشر چسب زرین، درایو ال ای دی خازن، خمیر سیلیکون، سیم، کلید، لحیم ، کیت های ال ای دی و وسایل دیگری که هر کس طبق سلیقه اش می تواند از آنها استفاده کند نیازمندیم. 

برای شروع ساخته واشر ابتدا ال ای دی ها را بر روی کیت ها و پی سی بی ها لحیم می کنیم اما قبلش باید با خمیر سیلیکون و یا چسب زیر ال ای دی ها را بپوشانیم و به چسب و خمیر آغشته کنیم تا دمایی که از ال ای دی ها ایجاد می شود به هیتسینگ انتقال ها به خوبی انتقال پیدا کند و همچنین بدنه زیرین وال واشر ها را برای دفع حرارت بهتر باید به چسب سیلیکون آغشته کنیم.

سپس نوبت به درایور ال ای دی ها می رسد که باید آنها را وصل کرده و راه اندازی کنیم و باید در این مرحله زیر طلق یا شیشه والواشر را به وسیله چسب زرین عایق کنیم تا از نفوذ آب و گرد و غبار و خاک جلوگیری کند. سپس نوبت به کلیدها و کلیدها می‌رسد که آنها را هم به وسیله سیم های ال ای دی ها لحیم کنیم. سپس پس پس از لحیم کاری ها قطعات را به هم متصل کرده تا به وال واشر مورد نظر تبدیل شود. 

قیمت تولیدی وال واشر پرچمی

قیمت تولیدی وال واشر پرچمی قیمت تولیدی وال واشر پرچمی معمولاً مناسب‌تر است قیمت وال واشر در بازار آزاد می باشد زیرا وقتی شما از یک تولیدی وال واشر پرچمی محصول خریداری کنید به دلیل آنکه مستقیم و بدون واسطه خرید کرده اید قیمت آن هم برای شما مناسب تر و به صرفه تر در می آید اما در بازار آزاد به دلیل وجود  واسطه ‌گران و دلالان قیمت وال واشر پرچمی با قیمت تولیدی وال واشر تفاوت زیادی دارد. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *