پنل ال ای دی مربع

سفارش انواع پنل ال ای دی مربع روکار ۱۸ وات و خرید آنلاین انواع پنل های LED SMD COB با کیفیت بالا و بهترین قیمت و برند معتیر یکتا افروز در فروشگاه اینترنتی ضحی نور انجام پذیر است.این پنل های ال ای دی با بهره گیری از دانش روز و جدیدترین تکنولوژی ها طراحی و تولید شده و به بازار سراسر کشور عرضه می شوند و یکی از بهترین انتخاب ها برای روشنایی محیط هستند.در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

معرفی و شناخت پنل ال ای دی مربع روکار ۱۸ وات یکتا افروز

پنل ال ای دی مربع

تعداد تراشه‌های به کار رفته در پنل‌های ال ای دی LED در مقایسه با سایر انواع لامپ‌ها بیشتر است، به همین دلیل نور منتشر شده از آنها بسیار بیشتر است. این پنل‌ها یک قاب آلومینیومی سبک وزن دارند که سه لایه‌ای است و به منظور جلوگیری از هدر رفت نور تعبیه شده‌ است.
طراحی زیبا و ساده، کیفیت نور بالا، طول عمر طولانی، طیف رنگی متنوع، مصرف انرژی بسیار کم (رده انرژی A+) از ویژگی‌های مهم این محصول است. شرکت صنایع روشنایی یکتا افروز، تولید کننده انواع چراغ‌ها و پنل‌های LED، با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، محصولاتی با کیفیت‌ را به بازار عرضه می‌کند.
روشنایی LED در مقایسه با دیگر منابع روشنایی (فلورسنت و رشته‌ای) مصرف انرژی بسیار کمتری دارد. پنل های LED اشعه مادون قرمز و فرابنفش ساطع نمی‌کنند و فرایند تولید آنها نیز آلودگی به همراه ندارد، لامپ‌های LED به عنوان لامپ‌های دوست دار محیط زیست شناخته می‌شوند.

مشخصات فنی پنل ال ای دی مربع ۱۸ وات روکار

پنل ال ای دی مربع

لایه داخلی شامل چیپ‌های SMD LED، صفحه هدایت‌کننده نور و دیفیوزر می‌باشد. دیفیوزر معمولا در مقابل صفحه هدایت‌کننده نور قرار دارد و کار آن توزیع نور به طور یکنواخت در سطح پنل می‌باشد. صفحه منعکس‌کننده نور دقیقاً در پشت صفحه هدایت‌کننده نور قرار دارد. بخش حیاتی دیگر در پنل، صفحه انتهایی پنل است که بر روی دید کلی چراغ‌های روشنایی تاثیر می‌گذارد. پنل‌های LED معمولاً توسط هیت‌سینک تجهیز می‌شوند تا ایمنی آنها تضمین شود.

جنس پنل، آلومینیومی و طراحی آن مربع شکل است. توان این محصول ۱۸ وات و میزان روشنایی آن ۱۸۹۰ لومن می‌باشد. ابعاد این پنل ۲۰ در ۲۰ سانتی متر است. پنل روکار یکتا افروز را در دو طیف رنگ مهتابی و آفتابی می‌توانید سفارش دهید.

سفارش پنل ال ای دی مربع روکار ۱۸ وات یکتا افروز

پنل ال ای دی مربع

این محصول تمام استانداردهای اروپایی را دریافت کرده است و با گارانتی معتبری ارائه میشود. پنل های یکتا افروز دارای طول عمر بالا و گارانتی تعویض معتبر می‌باشند. چنانچه این محصول را از فروشگاه ضحی نور سفارش دهید، میتوانید از خدمات پس از فروش ویژه ما بهره مند شوید.همچنین جهت خرید عمده این محصول و دریافت لیست قیمت انوع چراغ پنل سقفی ال ای دی مربع روکار ۱۸ وات با کارشناسان فروش ما در ضحی نور تماس حاصل فرمائید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *