لامپ ال ای دی خطی

خرید لامپ ال ای دی خطی در فروشگاه ضحی نور پیشرو در عرصه محصولات روشنایی برای شما مصرف کننده عزیز عرضه میشود. ما در مجموعه ضحی نور قصد داریم شما را در جهت عالی, با دادن اطلاعات مورد نیاز یاری کنیم. در این مقاله تمام مطالب مورد نیاز شما بصورت عکس و متن گنجانده شده است، زیرا اولین گام در جهت خرید موفق، داشتن داده کافی در خصوص محصول مورد تقاضا می باشد.

انواع لامپ LED خطی:

  • لامپ LED اف پی ال (FPL)
  • لامپ LED فلورسنتی یک طرفه

لامپ ال ای دی خطی تیوپیلامپ ال ای دی فلورسنتی

 

 ویژگی های لامپ های خطی:

توان : ۸, ۱۶, ۱۸, ۲۲

سر پیچ : G13, 2G11

لامپ ال ای دی خطی

در اینجا به بررسی برخی ویژگی های بارز لامپ ال ای دی FPL می پردازیم.
لامپ های ال ای دی FPL نسل جدید لامپ های مهتابی و فلورسنت T8 و T10 هستند. تکنولوژی  LED بکار رفته در این لامپ ها SMD است.
این لامپ ها در مقایسه با لامپ های دیگر تا حدود ۸۰ درصد، مصرف کمتری دارند و در عین حال نور بالا و همچنین طول عمر بالای این لامپ ها از مهمترین ویژگی آن ها می باشد.
این لامپ ها دارای قابلیت نصب سریع و راحت می باشند.

لامپ مهتابی با  آخرین تکنولوژی LED :

اگر بدنبال لامپ ال ای دی، اف پی ال هستید, این را بدانید که این لامپها دیگر نیاز به ترانس و استارتر ندارند چون بصورت مستقیم با برق شهری کار می کنند.

از اونجایی که لامپ ال ای دی خطی مشکل سو سوزنی ندارد و در موقع زدن کلید بسرعت و آنی روشن میشود، خواهان زیادی در بین مصرف کننده ها دارند.

لامپ ال ای دی خطی

 

مدل های موجود از لامپ ال ای دی خطی(FPL):

لامپ ال ای دی خطی از نظر شکل ظاهری به شکل U می باشد، که به آن لامپ ال ای دی تیوپی نیز گفته می شود.تمام مدل های این لامپ دارای  گارانتی نیز می باشد

خرید لامپ ال ای دی خطی:

خرید لامپ ال ای دی خطی، بصورت عمده در شرکت ضحی نور انجام می پذیرد.در این فروشگاه ما بهترین و پایین ترین قیمت بازار را در تهران و شهرستان ها داریم.برند های پیشنهادی مجموعه ضحی نور در بازار دارای بهترین کیفیتی است که تولید می شود و در اختیار شما مصرف کننده عزیز قرار می گیرد.

با ما تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *