لامپ led هالوژن

خرید انواع لامپ led هالوژن قیمت روز، بزرگترین مرکز خرید و فروش انواع لامپ هالوژن led_smd_cob،فروش آنلاین انواع لامپ led هالوژن با بهترین قیمت و تخفیف ویژه در فروشگاه ضحی نور، لازم به ذکر است قیمت لامپ led هالوژن هر چند ساعت بروز می شود و جهت مشاهده بروز رسانی دقیق، خرید اینترنتی و پیگیری قیمت روز کالای مورد نظر به سایت ضحی نور مراجعه فرمایید.

در این مقاله شما اطلاعاتی در خصوص لامپ ال ای دی هالوژنی کسب خواهید کرد.

آشنایی با لامپ led هالوژن

لامپ led هالوژن

لامپ های هالوژنی از انواع جدید لامپ ها هستند که در واقع شکل تغییر یافته و مدرنی هستند که جایگزین لامپ های رشته ای می باشند و نور مناسبی در فضا منتشر می سازند به همین دلیل این گروه از لامپ ها امروزه کاربرد گسترده ای یافته اند.

لامپ های هالوژن ال ای دی دارای اندازه ها و توان های مختلفی هستند که تکنولوژی به کار رفته در این لامپ ها استفاده از دیودهای led است که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و با جریان برق از آنها نور مناسبی را تولید می کنند.نور لامپ led هالوژن بستگی به تعداد ال ای دی ها دارد و هر چه تعداد آنها بیشتر باشد نور بیشتری تولید می کنند.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]لامپ led هالوژن مصرف برق کمی داشته و می تواند نوری با شدت و کیفیت مناسب تولید کند[/highlight-dash]

این دسته از محصولات تولید گرمای کمتری دارند و استفاده از آنها سبب تولید اشعه مادون قرمز و فرابنفش نمی شود به همین دلیل امروزه در محیط هایی که نیاز به نورپردازی داریم این چراغ های هالوژنی می توان استفاده کرد.از ویژگی های بارز این محصول می توان به طول عمر بالا و صرفه جویی بیش از ۸۵% در مصرف انرژی اشاره کرد.

خرید و قیمت لامپ led هالوژن

 

روش های مرسوم  و قدیمی برای خرید، هنوز بین برخی افراد جامعه محبوبیت خود را دارد.ولی کمبود زمان با توجه به مشغله کاری روز افزون و افزایش هزینه های ایاب و ذهاب و خیلی عوامل دیگر، از محبوبیت این خرید نسبت به قبل، کاسته است.شما می توانید با خرید لامپ led هالوژن به صورت آنلاین، در هزینه ها و زمان خود صرفه جویی کنید.

برای دریافت بهترین اجناس و اطلاع از قیمت روز لامپ ال ای دی هالوژن می توانید (بدون هیچ واسطه ای ) از بخش های مختلف سایت دیدن کنید و توضیحات مربوط به آن و تمامی نکات لازم و کاربردی برای خرید لامپ ال ای دی هالوژنی را نیز دریافت کنید.

لامپ هالوژن ال ای دی

معرفی شرکت ضحی نور

این شرکت نهایت سعی و تلاش خود را کرده تا تولیدات خود را به عنوان بهترین لامپ led هالوژن موجود در بازار ایران معرفی کند و این امر با رضایت مصرف کنندگان، محقق گردیده است.فروشگاه ضحی نور به دلیل سابقه درخشان و قیمت و کیفیت مناسب تولیدات این شرکت، محصولات این شرکت را در فروشگاه اینترنتی خود به مشتریان عزیز عرضه می کند.

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *