لامپ ال ای دی حبابی

خرید انواع لامپ ال ای دی حبابی عمده و تک، لامپ ال ای دی حبابی، برسی و خرید کلی و جزئی انواع لامپ های ال ای دی حبابی با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در فروشگاه تخصصی ضحی نور در کمترین زمان ممکن انجام می شود.تمامی محصولات در ضحی نور به صورت عمده و تک به فروش می رسد و به تمامی نقاط جهان با مقرون به صرفه ترین و مناسب ترین راه ارسال می گردد.جهت هر گونه پرسش لطفا با مشاورین ما تماس بگیرید.

 خصوصیات لامپ ال ای دی حبابی

لامپ حبابی دارای ساختار ساده و زیبایی می باشد.در ساخت لامپ حبابی هیچگونه اشعه ماورای بنفش و مادون قرمز به کار برده نمی شود و کاملا با محیط زیست سازگار می باشد.راندمان مصرف پایین انرژی و طول عمر بالای لامپ ال ای دی حبابی از ویژگی های مهم این لامپ برشمرده می شود.نورپردازی و لامپ های روشنایی نقش مهمی در زیبا سازی محیط ایفا می کند.اگر محیطی که در آن به سر می برید نور مناسبی نداشته باشد، احساس خستگی خواهید کرد.در مقابل، نور کافی می تواند باعث احساس خوب شده و انرژی را بالا ببرد.برای نورپردازی محیطی انواع لامپ ها در بازار وجود دارند که لامپ ال ای دی حبابی یکی از آنهاست.

لامپ ال ای دی حبابیلامپ ال ای دی حبابی

کاربرد لامپ ال ای دی حبابی

این نوع لامپ ها با طول عمر بالا در سه رنگ آفتابی، مهتابی و یخی ارائه می شوند.لامپ ال ای دی حبابی در منازل مسکونی، تجاری، رستوران ها، هتل ها، بیمارستان ها و … کاربرد دارد.لامپ حبابی led با مصرف پایین انرژی و با ارائه ی نور به صورت یکنواخت، یک جایگزین مناسب برای لامپ های کم مصرف و رشته ای محسوب می شود.این نوع لامپ ها در توان های مختلفی از جمله ۹ وات، ۱۲ وات، ۱۵ وات، ۲۰ وات و … تولید می شوند.به خاطر داشته باشید که لامپ led علاوه بر مزایایی که گفته شد، آسیب کمتری برای چشم و پوست دارد.

لامپ led حبابی

مزایای جایگزین لامپ معمولی با لامپ ال ای دی

  1. کاهش فوری در مبلغ پرداختی قبض برق شما
  2. تولید گرمای کمتر، لامپ های led در تبدیل برق به نور بسیار کارآمد هستند
  3. لامپ led طول عمر بسیار بالایی دارد ( بیش از ۲۰ هزار ساعت )
  4. ال ای دی ها بسیار مقاومند و با ضربه اتفاقی که به آنها وارد می شود خراب نمی شوند
  5. در ترکیب آنها جیوه یا سایر مواد سمی استفاده نشده است
  6. به شدت قابل بازیافت هستند.در ترکیب آنها هیچ ماده خطرناکی وجود ندارد و شما به راحتی می توانید بسیاری از قطعات را در یک شرایط ایمن مجددأ باز یافت کنید

لامپ led حبابی

 

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *