پنل سقفی COB از بهترین و پرکاربرد ترین محصولات برای ایجاد روشنایی است که قدرت نور دهی بسیار بالایی دارد و از بهترین مواد اوليه و قطعات با کیفیت تهیه می شود و ظاهری زیبا و لوکس دارد. برای خرید پنل سقفی COB می توانیم از طریق وب سایت اینترنتی معتبر اقدام به خرید نماییم زیرا این محصول مستقیما توسط شخص تولید کننده با حذف واسطه ها به طور عمده و خرده با ارائه ضمانت در اختیار خریداران سراسر کشور قرار می گیرد.

خرید ارزان پنل سقفی cob

اطاعاتی دربار۶ انواع پنل سقفی

اطاعاتی دربار۶ انواع پنل سقفی لامپ ها و چراغ ها از مهم ترين دسته کالا ها برای روشنایی ساختمان ها می باشند که شامل انواع مختلفی هستند که یکی از پر قابلیت ترین انواع آن پنل سقفی است که امروزه به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد بسیار محبوب و پر طرفدار است.

این کالا از مواد خام مرغوب توسط مهندسان حوزه الکتریکی با استفاده از دستگاه های مخصوص و پیشرفته در طرح ها و اندازه های گوناگونی تولید می شود

این محصول شامل انواع مختلفی است که عبارتند از…

  1. پنل سقفی روکار مربعی از محصولات پرکاربرد است که روی دیوار نصب می شود و به صورت مربع در سایز های مختلفی تولید می شود.
  2. پنل سقفی روکار دایره همانگونه که از نامش پیداست بر روی دیوار نصب می شود و شکل آن به صورت دایره در اندازه های گوناگون می باشد.
  3. پنل سقفی توکار مربعی از دیگر محصولات مربعی شکل است که داخل دیوار قرار می گیرد و ظاهری شَریک تر و جمع و جور دارد.
  4. پنل سقفی توکار دایره ای ظاهری دایره دارد که به دیوار چسبیده است و قدرت روشنایی بالایی نیز دارد.
  5. پنل سقفی ال ای دی از محصولات بسیار پرکاربرد است که نور بسیار زیادی دارد و در مصرف برق به طور قابل توجهی صرفه جویی می کند.
  6. چراغ پنلی سقفی دور سرامیکی علاوه بر کیفیت بالایش ظاهری بسیار زیبا و منحصر به فرد دارد.

قیمت تولیدی پنل سقفی cob

قیمت تولیدی پنل سقفی cob پنل سقفی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین انواع پنل است که در بسیاری از کارخانه های معتبر با برند های شناخته شده در طراحی های فوق العاده تولید می شود و از شهرت بی نظیری برخوردار است.

قیمت تولید پنل با توجه به مرغوبیت بالایش و کاربرد فراوانی که دارد بسیار مناسب و مقرون به صرفه است زیرا این محصول مستقیما توسط شخص تولید کننده با ارائه ضمانت و گارانتی و خدمات پس از فروش در اختیار خریداران سراسر کشور قرار می گیرد.

در عرضه مستقیم قیمت پنل سقفی به طور قابل توجهی کاهش می یابد زیرا هزینه های اضافی مربوط به دلالان و واسطه ها حذف می شوند زیرا مشتريان فقط هزینه و قیمت پنل ها را پرداخت می کنند

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *