تولید انواع پنل سقفی ۱۲ وات، توسط شرکت های بزرگ در کشورمان صورت می گیرد. شرکت های بزرگ تولید کننده انواع پنل های سقفی 12 وات، این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به بازار عرضه می کنند. شرکت ها علاوه بر فروش این پنل ها در بازار داخلی، محصولات خود را نیز به سایر کشور ها صادرات می کنند. همچنین خریدان می توانند برای خرید پنل سقفی 12 وات به مراکز فروش مراجعه، و محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند.

تولیدی بزرگ پنل سقفی ۱۲ وات

کیفیت برتر انواع پنل سقفی ۱۲ وات

کیفیت برتر انواع پنل سقفی ۱۲ وات پنل های ال ای دی دارای ایمنی بالا و همچنین دارای استاندارد های جهانی است که از کیفیت بالایی برخوردارند و جز لامپ های با کیفیت محسوب می شوند.

همان طور که گفته شد این پنل ها مطابق با استاندارد های جهانی ساخته می شوند و از نظر ایمنی هم رتبه بسیار خوبی دارند و ایمنترین نوع چراغ ها هستند. این پنل ها می توانند به صورت مدام روشن باشند و حتی با وجود نوسانات برق، هیچ آسیبی به پنل وارد نمی شود. این پنل ها از سه قسمت اصلی تشکیل شده اند که عبارتند از:

فریم و قاب: این قطعه از قسمت های مختلفی تشکیل شده است؛ شیشه، منعکس کننده نور و فریم آلمینیومی این قطعات باهم قاب بیرونی پنل را تشکیل می کنند.

صفحه دیود نوری: این قطعه از تعداد مختلفی دیود ال ای دی که بهم سری شده اند تشکیل شده است در واقع مهمترین قسمت پنل ال ای دی همین صفحه دیود نوری است و با توجه به نوع پنل، تعداد ال ای دی های موجود بر هیت سینک متغییر است. این ال ای دی های نوری هنگام روشن شدن گرمای زیادی تولید می کنند و باید این گرما به سرعت خارج شود تا به دیود اسیب نرسد و به همین دلیل این ال ای دی ها به قطعه المینیومی مجهز می شوند، این قطعه هیت سینک نام دارد وظیفه این قطعه خنک کردن دیود های نوری است. در واقع تمام دیود های ال ای دی بر روی یک هیت سینک بزرگ نصب می شوند و هنگام روشن بودن ال ای دی ها گرمای تولید شده به سرعت خارج می شود.

مدار: این قطعه وظیقه تثبیت و کاهش ولتاژ است. ورودی تغذیه مدار 220 ولت است و خروجی آن 12 ولت است و همیشه جریان خروجی ثابت می ماند تا هیچ اسیبی به پنل وارد نشود.

این پنل های ال ای دی بسیار ایمن و مقاوم در برابر نواسانات برق هستند و همچنین طول عمر بیشتر و قیمت مناسبتری دارند به همین دلیل این نوع پنل ها محبوبیت بالایی دارند و بسیار به صرفه تر از سایر چراغ ها هستند.

صادرات انواع پنل سقفی ۱۲ وات

صادرات انواع پنل سقفی ۱۲ وات صادرات پنل سقفی12 وات توسط مجموعه ها و مراکز زیادی در سراسر کشور صورت می گیرد. یکی از مراکز معتبر صادرات پنل های سقفی، مجموعه ما است که محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به بازار جهانی عرضه می کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *