باتوجه به به اینکه جهان به سرعت درحال پیشرفت و مدرن شدن است استفاده از انواع هالوژن ها و پنل های ال ای دی به جای چراغ های فلورسنت کاربرد بیشتری پیدا کرده است. یکی از ویژگی هایی که یه چراغ روشنایی باید داشته باشد تابش نور یکنواخت و ماندگار است لذا تولیدکنندگان پنل سقفی ال ای دی در تولید پنل از تراشه های بیشتری استفاده می کنند و همین امر باعث ایجاد نور با کیفیت و کاهش مصرف انرژی و طول عمر بالا آن می شود. درحال حاضر استفاده از این نوع چراغ های روشنایی زیبایی دو چندان به اکثر محیط های اداری و فروشگاه ها و حتی منازل مسکونی بخشیده است.

تولیدکنندگان پنل سقفی ال ای دی

کاربرد انواع پنل سقفی ال ای دی

کاربرد انواع پنل سقفی ال ای دی امروزه کاربرد انواع پنل دلیل ویژگی های منحصر به فرد آن چون طول عمر بالا و کیفیت نور عالی رواج بیشتری پیدا کرده است.

پنل ها در دو نوع اس ام دی و ال ای دی تولید و بادومدل توکار و روکار در شکل های هندسی زیبا به فروش می رسند. از مهمترین کاربرد انواع پنل سقفی ال ای دی میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

1-اداره ها : استفاده از پنل ها در محیط اداری نشانه ی پیشرو بودن فضای کار به ویژه در جلسات و قرارهای کاری می باشد.

2- مراکز تحصیلی و آموزشی : وجود آن در مراکز آموزشی سبب افزایش تمرکز و علاقه دانش آموزان و دانشجویان برای شرکت در کلاس می شود.

3-اتاق های کنفرانس و سمینار: با توجه به طول عمر بالا بهترین گزینه برای ایجاد نور مناسب در اتاق های کنفرانس و همایش ها می باشد.

4-بیمارستان ها : با استفاده از پنل ها محیطی آرام و نوری دلپذیر برای بیماران خواهید داشت.

5-مراکز تجاری و مغازه ها :طیف وسیعی از آن ها قابل استفاده در فروشگاه ها می باشد.

6- منازل مسکونی:به دلیل مصرف مقرون به صرف بودن از پنل ال ای دی نوع روکار، در ابعاد کوچک در منازل مسکونی استفاده بیشتری می شود.

فروشنده انواع پنل سقفی ال ای دی

فروشنده انواع پنل سقفی ال ای دی فروشنده انواع پنل سقفی ال ای دی در هنگام فروش پنل باید اطلاعات کافی را در اختیار فروشنده قرار دهد.در فروش پنل ال ای دی باید از ویژگی های انواع پنل چون طول عمر بالا، مقرون به صرفه بودن ،کم مصرف بودن،ارائه نور یکنواخت، سازگار بودن با محیط زیست،مدرنیته شدن محیط کار یا زندگی برای متقاضیان توضیح داده شود. خریدار باید متناسب با محیط که دارد نوع و مدل انتخابی خود را خریداری نماید.روش نصب پنل ها با لامپ های معمولی کاملا متفاوت است لذا باید پنل در ابعاد و توان مناسب در محفظه ی مخصوص خود به سقف محکم شود تا نور دهی باکیفیت داشته باشد.

پنل های روکار و توکار در نوع مربع و مستطیل در ابعاد30در30 ،60در 60،60در30 و120در30 سانتی متر مناسب محیط های اداری تجاری و پنل هایی با ابعاد کوچکتر برای استفاده در منازل مسکونی تولید و به بازار عرضه می گردد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *