چراغ LED سقفی

بزرگترین مرکز چراغ LED سقفی روکار، این پنل های ال ای دی با برند یکتا افروز با کیفیت فوق العاده و قیمت مناسب طرفداران مخصوص خود را دارند زیرا نورپردازی درست منازل و ادارات یکی از مهم‌ترین اصولی است که باید همواره رعایت شود. نورپردازی مناسب می‌تواند فضا را بزرگتر از آنچه هست نمایش دهد و دکوراسیون و اشیاء تزئینی زیبا را بیشتر نمایان کند.چراغ‌ LED سقفی را می‌توان در موارد مختلف استفاده کرد و نصب آن‌ها بسیار ساده است.

چراغ LED سقفی

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #00C9FF 0%, #92FE9D 100%);” color=”white;” align=”center;” ]ارائه مشاوره تخصصی و فروش محصولات متنوع با بهترین قیمت بازار در فروشگاه اینترنتی ضحی نور[/highlight-dash]

چرا بهتر است از چراغ LED سقفی استفاده کنیم ؟

چراغ LED سقفی

روش دسته بندی چراغ LED سقفی روکار، ابعاد است. امروزه این پنل‌ها در ابعاد و طرح‌های مختلفی به بازار عرضه شده‌اند و سلایق و نیازهای متنوعی را پوشش می‌دهند. پنل‌های روکار در اشکال مربعی، لوزی، مستطیلی، دایره‌ای و … طراحی شده‌اند.

پنل‌های LED و SMD به علت ساختار جدید، گرمای بسیار کمی تولید می‌کنند، مصرف برق بسیار کمی دارند و ساختار آنها مدرن است. البته این پنل‌ها اگرچه در مقایسه با مدل‌های قدیمی، گران‌تر هستند، اما به دلیل طول عمر بسیار بالا، طراحی مدرن، تابش نور یکنواخت و مصرف برق کم، بسیار مقرون به صرفه هستند.ساختار داخلی پنل‌های روکار شامل دیفیوزر و هدایت‌کننده نور است که باعث می‌شوند تا حد زیادی از هدر رفت نور منتشرشده جلوگیری شود و بهینگی بسیار بالایی در استفاده از آنها وجود داشته باشد. همچنین منعکس‌کننده‌های نوری نیز از مهم‌ترین بخش‌های پنل هستند که شدت نور را تا چندین مرتبه بیشتر می‌کنند.

می‌توان گفت که چراغ‌های ال ای دی سقفی، گزینه‌های بسیار مناسبی برای نصب در تمامی اماکن هستند که شامل منزل، اتاق خواب، سالن، اداره، سازمان، بیمارستان و… می‌شود. انواع مختلف این چراغ‌ها، می‌توانند روشنایی بسیار خوبی بدون هیچ‌گونه سایه و نقطه تاریک ایجاد کنند که یک مزیت بسیار عالی محسوب می‌شود. قیمت، مدل و رنگ‌بندی متنوع چراغ‌های سقفی هم باعث می‌شود که در بازه مناسبی برای دسترسی مشتریان قرار گیرد و طیف زیادی از افراد به این نوع از چراغ‌های روی بیاورند.

مرکز فروش انواع چراغ LED سقفی یکتا افروز

چراغ LED سقفی

نورپردازی محیط با پنل یا چراغ ال ای دی باعث بهبود روحیه و جو محیط، افزایش هوشیاری، عملکرد سریع‌تر در وظایف بصری، ادراکی و شناختی می‌شود.بنابراین انتخاب و استفاده از نور مناسب اهمیت ویژه‌ای دارد و تاثیر مستقیمی بر عملکرد افراد و راندمان آنها دارد و همین امر باعث شده تا چراغ LED سقفی روکار یکتا افروز با کیفیت عالی و کاربری فراوان متقاضیان زیادی داشته باشد از اینرو مراکزی برای فروش این محصولات از جمله فروشگاه ضحی نور وجود دارند که این مجموعه یکی از بزرگترین مراکز فروش چراغ های سقفی ال ای دی روکار یکتا افروز می باشد که محصولات خود را با کیفت بالا و قیمت پایین تر از بازار در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *