لامپ ال ای دی استوانه ای

بزرگترین سایت فروش لامپ ال ای دی استوانه ای عمده و تک، مرکز خرید و فروش لامپ ال ای دی استوانه ای، فروش اینترنتی لامپ LED استوانه ای با گارانتی تعویض محصول در فروشگاه اینترنتی ضحی نور به مشتریان محترم عرضه می شود.در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

لامپ ال ای دی استوانه ای

معرفی محصول

لامپ ال ای دی استوانه ای با استفاده از فناوری led/smd در دسته ی لامپ های فوق کم مصرف قرار دارد و ساخت کشور ایران است که از با کیفیت ترین لامپ های موجود در بازار بشمار می رود.لامپ های ال ای دی استوانه ای دارای ظاهری استوانه ای شکل بوده که به دلیل نور دهی بالایی که دارند مناسب استفاده در سالن ها و انبارهای بزرگ می باشند.توان مصرفی این لامپ برابر ۱۰۰ وات می باشد که میزان روشنایی ۸۵۰ لومن را دارا است.

لامپ ال ای دی استوانه ایی

 

از ویژگی های منحصر به فرد این لامپ ها می توان به کاهش مصرف انرژی که یک چهارم لامپ های معمولی و دارای گرید +A است و پخش نور عالی و پوشش زاویه تابش خوب که ۲۰۰ درجه می باشد اشاره کرد و این امر باعث شده تا به صورت روز افزون مصرف این نوع لامپ افزایش یابد.

پس با توجه به مسائل ذکر شده خرید این نوع لامپ ها دارای توجیح اقتصادی خوبی است که این مسئله مورد تأیید کارشناسان این حوزه نیز می باشد.

لامپ LED استوانه ایی

 

مزایای لامپ ال ای دی استوانه ای

از مزایای لامپ ال ای دی استوانه ای می توان به طول عمر ( بیش از ۳۰۰۰۰ ساعت ) و بازده الکتریکی بالاتر نسبت به لامپ های رشته ای و فلورسنت اشاره کرد.لازم به ذکر است این طول عمر تنها به زمان روشن ماندن لامپ بستگی دارد و تعداد دفعات روشن و خاموش کردن آن هیچ تأثیر منفی ای در طول عمر لامپ ندارد و به همین علت مورد رضایت مشتریان می باشد.

 

فاقد هر گونه مواد مضر و مخرب مانند جیوه، سرب، گازهای شیمیایی بوده و پرتوهای زیان باری نظیر اشعه فرابنفش و فرو سرخ در نور این لامپ ها وجود ندارد با این تفاسیر نور ساطع شده توسط این چراغ برای انسان و همین طور سلامت پوست هیچ ضرری ندارد

لامپ ال ای دی استوانه ای

شما می توانید با نصب آسان این محصول و تعویض آن با لامپ های پر مصرف و کم نور قدیمی از یک آرامش بصری مطلوب و کیفیت نور عالی لذت ببرید.لامپ ال ای دی استوانه ای را می توان در محیط هایی مانند خانه، محل کار، ادارات، فروشگاه ها، مراکز خرید و دیگر محیط های باز و بسته استفاده نمایید.

[highlight-red bcolor=”green” align=”right” ]بزرگترین سایت فروش لامپ ال ای دی استوانه ای این امکان را فراهم کرده تا یک خرید لذت بخش بدون صرف وقت و هزینه خارج شدن از منزل را تجربه کند.برای خرید و داشتن اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.[/highlight-red]

درباره ما

فروشگاه آن لاین و اینترنتی ضحی نور عامل فروش انواع لامپ های LED تولید شده با بهره گیری از تکنولوژی LED_SMD با بهره گیری از مشاورین باتجربه، شما را در جهت خریدی مناسب و مطمین یاری می رساند.
برای سفارش و خرید با ما تماس بگیرید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *