چراغ های پنلی روکار دارای مصرف خیلی پایین و نوردهی بالا می باشند. طول عمر و دوام این چراغ ها بسیار زیاد بوده و نوری یکنواخت و بدون سایه را تولید می کنند. این چراغ ها محصول ایران نمی باشد و واردات چراغ پنلی از کشورهای خارجی به ایران صورت می گیرد. برای تهیه این چراغ ها می توان به نمایندگی فروش این محصولات مراجعه کرد و یا از طریق سایت های فروشگاه چراغ پنلی اس ام دی این محصول را سفارش داد.

بازار خرید چراغ پنلی اس ام دی

کیفیت انواع چراغ پنلی اس ام دی

کیفیت انواع چراغ پنلی اس ام دی چراغ های پنلی به عنوان یک جلا دهنده و زیبا کننده در قسمت های مختلف خانه و منزل کاربرد دارد. چراغ های پنلی دارای لامپ های اس.ام.دی و سی.او.بی بوده که این لامپ ها از نظر ساختمان درونی با یک دیگر متفاوت می باشند.چراغ های پنلی اس ام دی نسبت به چراغ هایی که در گذشته استفاده می شد دارای نور یکسان و یکنواخت بوده و چشم را دچار خیرگی و خستگی نمی کند. بر خلاف لامپ های قدیمی ایجاد گرما نمی کند و در مصرف برق به میران قابل توجهی صرفه جویی می کند. این لامپ ها دارای عمر طولانی بوده و می توان به مدت طولانی از آن استفاده کرد.

چراغ های اس ام دی در دو نوع دور سرامیکی و دور شیشه ای در بازار ارایه می شود.

موارد استفاده از این لامپ ها در اماکن تجاری، مسکونی، مراکز کامپیوتری، سرویس های بهداشتی، هتل ها و بسیاری اماکن دیگر می باشد.

در جاهایی که به چراغ های تخت با نور دهی بالا نیاز داریم می توان از چرغ های پنلی در دو نوع روکار و توکار استفاده نمود.

کاربرد این لامپ ها به جهت اینکه مانند صفحه های نورانی هستند در زیبا سازی دکوراسیون منزل موثر می باشد.

این چراغ دارای ورقه هایی از جنس آلومینیوم و ورق استاتیک می باشد.

از این محصول برای تزیینات گچ بری، بوفه های منزل، ویترین ها و موارد تزیینی دیگر استفاده می کنند که در طرح های گرد و مربعی تولید شده است.

 

واردات بهترین چراغ پنلی اس ام دی

واردات بهترین چراغ پنلی اس ام دی چراغ های پنلی که جزء بهترین چراغ ها محسوب می شود به علت تنوع در رنگ و ابعاد باعث شده که مشتریان در انتخاب این محصول دستشان باز تر باشد و بتوانند طبق سلیقه خود این محصول را خریداری نمایند.

همچنین با استفاده از چراغ های پنلی به جای چراغ های قدیمی میزان قابل توجهی در مصرف برق صرفه جویی می شود.

هزینه این پنل ها بالا نبوده و با هزینه ای کم، بهترین کارایی را در منزل برایمان در بر خواهد داشت.

نمایندگی های فروش ما با داشتن کارشناسان مجرب این امکان را برای مشتریان فراهم کرده تا قبل انتخاب و خرید این محصول به مجموعه ای از اطلاعات تخصصی و کارشناسی شده دسترسی داشته باشند و بتوانند محصول مورد نظر خود را با اطمینان انتخاب نمایند.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *