در بازار خرید ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین آفتابی انواع و اقسام این محصول به چشم می خورد که رنگ ها و طرح ها متناسب با سلایق مشتریان می باشد و کیفیت های بالا نیز سبب شده خریداران بتوانند با اطمینان بیشتری خرید کنند، لذا با خرید عمده و بدون واسطه ریسه می توان بسیار پرسود و کم هزینه محصول را بدست آورد.

بازار خرید ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین آفتابی

اطلاعاتی درباره کیفیت ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین

اطلاعاتی درباره کیفیت ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین کیفیت ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین بسته به جنس مس بکار رفته در آن متفاوت بوده و خلوص مس نشان دهنده بالا بودن کیفیت محصول است، جنس روکش نیز در مرغوبیتش نقش موثری دارد که نمونه های درجه یک دارای دو نوع روکش مقاوم با خاصیت ضد آب و ضد خراش است که از مصرف کننده در برابر برق گرفتگی محافظت می کند.

ریسه شلنگی ۵۷۳۰ از ریسه های قوی است که بسیار نور بالا و پرتراکم می باشد و در رنگ های آبی، مهتابی، آفتابی، بنفش و …. ارائه می شود، همچنین در هر یک متر قابلیت برش را داشته که به دلیل داشتن عایق مقاوم گرد و غبار را جذب نمی کند و در برابر آب و هوای مختلف دچار تغییر رنگ نخواهد شد.

این ریسه شلنگی بسیار شفاف و انعطاف پذیر بوده که از تعداد زیادی ال ای دی تشکیل شده است و در جشن ها و میهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرد، همچنین به عنوان تزئینات، نور پردازی و نور مختفی در سقف، دیوار و در فضای داخلی و خارجی انواع ساختمان ها بکار می رود که مصارف زیادی در رستوران ها، هتل ها، فضاهای بیرون شهری و … دارد.

توزیع ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین آفتابی

توزیع ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین آفتابی توزیع ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین آفتابی از اهداف بلند مدت بسیاری از تولید کنندگان و تجاری است که در این عرصه فعالیت دارند و با عرضه عمده و بدون واسطه این محصول در مدل های متنوع دسترسی مشتریان را در اقصی نقاط کشور راحت تر می کند.

قیمت ریسه های توزیع شده نیز بسته به مدل و جنس بدنه یا سیم بکار رفته در آن متفاوت می باشد که خریدار می تواند بسته به سلیقه و دکوراسیون فضای مورد نظر مدل دلخواه را انتخاب کند، ریسه را باید بر اساس کاربردی که دارند خریداری نمود مثلا برخی مدل ها برای داخل استخر بوده و برخی نیز برای تزئین داخل ساختمان است و برخی برای داخل گچ بری ها ساخته شده است.

ریسه ها با کیفیت دارای طول عمر و بازدهی بالایی بوده و از مصرف انرژی کمتری برخوردار است که میزان نور آن را می توان به دلخواه تغییر داد، این محصول از تعداد زیادی ال ای دی تشکیل شده که در زمان انتشار نور حرارت و گرما تولید نخواهد کرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *