پنل سقفی ۱۲ وات یک محصول فوق‌العاده درجه یک با توان نوردهی عالی می باشد. نصب این پنل بسیار آسان است و توسط یک قاب به سقف وصل می شود‌. خریداران می توانند با توجه به سلیقه شان، رنگ مهتابی یا آفتابی را انتخاب نمایند. به علاوه برای خرید عمده و استعلام قیمت روز می توانید از طریق راه های ارتباطی با مراکز عرضه کننده معتبر و اصلی تماس حاصل فرمایید.

استعلام قیمت پنل سقفی ۱۲ وات عمده

اطلاعاتی درباره انواع پنل سقفی

اطلاعاتی درباره انواع پنل سقفی پنل های سقفی به عنوان یک منبع روشنایی بر روی سقف نصب می شوند. انواع پنل ها، قدرت نوردهی بالایی دارند و بسیار کم مصرف هستند و به همین خاطر سهم فروش بیشتری را در بازار به خود اختصاص داده اند‌. خریداران می توانند با توجه به نیازشان و شرایط محیط، نمونه مورد نظر را خریداری کنند. با ما همراه باشید تا شما را با انواع پنل سقفی آشنا کنیم.

  • پنل سقفی توکار: همان طور که از اسمش هم مشخص است؛ این دستگاه داخل سقف نصب می شود و قبل از آن، باید مکان قرار گیری آن مشخص گردد. هم چنین این محصول نسبت به نمونه های دیگر ضخامت کمتری دارد.
  • پنل سقفی روکار: این دستگاه توسط یک قاب در سقف قرار می گیرد و نیازی به ایجاد شکاف در سقف نیست.
  • هم چنین هر دو نوع پنل به صورت دایره ایی، مربعی و مستطیلی در بازار عرضه می گردند.

خرید انواع پنل سقفی ۱۲ وات

خرید انواع پنل سقفی ۱۲ وات خرید و فروش انواع پنل سقفی ۱۲ وات با کیفیت و قیمت های مختلف در نمایندگی های مجاز سراسر کشور صورت می گیرد. قیمت این محصول به عوامل مختلفی از جمله کیفیت قطعات، برند تولید کننده و نحوه خرید بستگی دارد. امروزه انواع پنل با برند های مختلف در بازار به فروش می‌رسد که یکی از معتبرترین برندها، یکتا افروز می باشد.

شرکت یکتا افروز با سابقه درخشان سالهاست در زمینه تجهیزات روشنایی فعالیت دارد و به خاطر کیفیت بالا، توانسته مشتریان زیادی را به سمت خودش جلب کند‌. خریداران عمده می توانند انواع پنل با قیمت مناسب را از نمایندگی های مجاز به صورت مستقیم تهیه نمایند. البته برای صرفه جویی در وقت و هزینه، پیشنهاد می کنیم از سایت های معتبر در فضای مجازی خرید خود را انجام دهید.

در این سایت انواع پنل سقفی ۱۲ وات با بالاترین کیفیت و با قیمت های باورنکردنی عرضه می گردد. این فروشگاه در زمینه فروش پنل سقفی درجه یک فعالیت دارد و با ارائه بهترین محصولات با کمترین قیمت در تلاش است که رضایت مشتریان عزیز را جلب نماید. در صورتی که در انتخاب مدل پنل دچار سردگمی شده اید، می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا بهترین محصول را با توجه به نیازتان به شما معرفی کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *