ریسه شلنگ ال ای دی، بهترین نمونه برای ایجاد روشنایی اغلب اماکن می باشد. انعطاف پذیری بالا و نصب ساده این محصول نظر متقاضیان این محصول را به خود معطوف کرده است. جنس این شلنگ ها به گونه ای است که دوام بسیار بالایی در برابر حرارت و اشعه ی یو وی و همچنین باران های اسیدی دارند. ریسه شلنگ ال ای دی با ولتاژ ۲۲۰ ولت فعال می شوند و از قابلیت های آن، متصل شدن به دیمر است.

ارائه کننده ریسه شلنگ ال ای دی

کاربرد انواع ریسه شلنگ ال ای دی

کاربرد انواع ریسه شلنگ ال ای دی ریسه ها معمولا بهترین کاربرد را در ایجاد نور مخفی ساختمان ها دارند و از مزایای آن ها می توان به صرفه جویی و مصرف کم برق، انتشار نور به طور یکنواخت به تمامی جهات به دلیل فاصله ی کم SMD ها، قابلیت انعطاف بالا، قابل اتصال به دیمر و تنظیم نور توسط مصرف کننده آن، قابلیت نصب در فضاهای باریک و تنگ به دلیل قطر کم ( حدودا ۲ میلی متر )، تولید نور بیشتر در مقابل مصرف برق کمتر نسبت به سایر لامپ ها و طول عمر بالا ی آن ها اشاره نمود. انواع ریسه شلنگی را می توان به ریسه SMD شلنگی ۳۰۱۴، ریسه SMD شلنگی ۵۰۵۰ و ریسه شلنگی ال ای دی ۵۷۳۰ تقسیم بندی نمود. کاربرد ریسه SMD شلنگی ۳۰۱۴ معمولا در نور پردازی به صورت نور مخفی است و به دلیل انعطاف بالا معمولا در زیر پله یا درون گچ بری ها مورد استفاده قرار می گیرد، ریسه SMD شلنگی ۵۰۵۰ به دلیل ایجاد نور شفاف و زیاد، معمولا در اماکن تفریحی، فضای سبز، تالار و رستوران و هتل ها کاربرد دارد و مدل ریسه شلنگی ال ای دی ۵۷۳۰ مناسب برای نصب در محیط داخلی و خارجی ساختمان ها می باشد به علاوه این ریسه ها در رایانه و اسباب بازی ها نیر کاربرد دارند. توزیع ریسه شلنگ ال ای دی توسط شرکت ها و نمایندگی های پخش محصولات ریسه ال ای دی به سراسر کشور صورت می پذیرد.

مراکز توزیع ریسه شلنگ ال ای دی

مراکز توزیع ریسه شلنگ ال ای دی قیمت ریسه شلنگ ال ای دی، بستگی به متراژ آن دارد و افراد برای اطلاع از قیمت فروش عمده و یا جزئی آن میتوانند به نمایندگی های فروش مراجعه نموده و یا از طریق سایت های معتبر فعال در زمینه ی ریسه های ال ای دی اقدام نمایند. مدل های ایرانی و نیز انواع خارجی وارداتی ریسه های ال ای دی در فروشگاه ها ی سراسر کشور موجود می باشد و علت زیاد بودن متقاضیان برای این محصول، کیفیت، قیمت، زیبایی و کم مصرف بودن آن می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *