پنل سقفی SMD

ارائه پنل سقفی SMD قیمت مناسب و کیفیت بالا با برند معتبر یکتا افروز در فروشگاه اینترنی ضحی نور، پنل سقفی SMD در دسته جدیدترین تولیدات روشنایی قرار دارندکه مطابق با تکنولوژی روز دنیا ساخته می شوند و امروزه نسبت به سیستم های روشنایی قدیمی کاربرد و کارایی بالاتری دارند.

پنل سقفی SMD

بیشتر درباره پنل سقفی SMD بدانید:

پنل سقفی SMD

در تکنولوژی SMD اجزای مختلف از پیش ساخته شده به مدار چاپی لحیم می شوند.طراحی آنها به گونه ای است که برد آنها ضخامت بسیار کمی خواهد داشت.پیدایش این تکنولوژی باعث شد چراغ های LED که سال های پیش از آن به بازار عرضه می شد تغییرات تکاملی را تجربه کنند به طوری که جنبه های مختلف عملکرد آنها طی گذشت زمان بهبود پیدا کرد.امروزه اکثر قطعات LED مورد استفاده در موارد روشنایی و نورپردازی بر پایه همین تکنولوژی ساخته می شوند.

تکنولوژی هایی که به روشنایی و نورپردازی مرتبط اند با توجه به بحث های مدیریت مصرف انرژی و گرایشات مصرف کنندگان با بالاترین سرعت در حال توسعه هستند.رواج دادن لامپ های کم مصرف به جای لامپ های رشته ای، ترویج لامپ های ال ای دی به جای لامپ های کم مصرف و اکنون پیدایش تکنولوژی SMD که در پی تمایل بسیار زیاد مصرف کنندگان برای داشتن محصولی کم حجم تر و بهتر بوجود آمده است ضروری به نظر می رسد.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #00C9FF 0%, #92FE9D 100%);” color=”white;” align=”right;” ]اگر شما دنبال پنل سقفی SDM هستید که علاوه بر کارایی بالا، هزینه انرژی شما را کاهش می دهد می توانید برای خرید این محصول به سایت ضحی نور مراجعه نمایید[/highlight-dash]

 پنل سقفی SMD چه مزایایی دارد؟

پنل سقفی SMD

  1. روشنایی و نورپردازی کاملأ یکنواخت و ملایم و بدون خیرگی: پنل های SMD دارای زاویه ۱۲۰ درجه می باشند که زاویه ای بیشتر از لامچ های هالوژن است، در نتیجه فضای بازتر و بهتری را پوشش می دهند
  2. طول عمر طولانی تر: برای خانه هایی که دارای چراغ های اس ام دی هستند هزینه های تعمیر و نگهداری به شدت کاهش می یابد زیرا صنعت، دیگر زمان ارزشمند خود را صرف تعمیرات نمی کند بلکه در صورت ایجاد عیب، کل بورد دستگاه را می توان با هزینه کمی تعویض کرد.
  3. کاهش و صرفه جویی در مصرف انرژی ( افزایش بهره وری انرژی): یکی از بزرگترین  پیشرفت ها این است که اس ام دی ها نور را با کیفیت بالا اما با مصرف انرژی پایین ارائه می دهند.
  4. کاهش گرمای تولید شده ( حرارت بسیار کم ): SMD ها به دلیل زیبایی، صرفه جویی در مصرف و کیفیت بالای نوردهی مصارف زیادی دارند و امروزه در تولید بسیاری از ابزار آلات نورپردازی مورد استفاده قرار می گیرند.مهتابی ها، چراغ های سقفی، پنل ها و … به صورت توکار و روکار مورد استفاده قرار می گیرند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *