پنل مربع سقفی

ارائه بهترین پنل مربع سقفی ۵۶ وات روکار یکتا افروز با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت بازار در فروشگاه اینترنتی ضحی نور انجام می پذیرد.این محصولات در عین ساده بودن بسیار شیک هستند و نور این چراغ ها می توانند با توجه به نیاز و یا شرایط مختلف تنظیم شوند و چشم را در برابر نور خیره کننده  و ناخوشایند محافظت کنند.

پنل مربع سقفی

مشخصات پنل مربع سقفی ۵۶ وات روکار

پنل مربع سقفی

این پنل های سقفی مربع روکار یکتا افروز تنها ۵۶ وات توان مصرفی دارند که در آن از لامپ های SMD استفاده شده است که بوسیله ی دیفیوزر، نور پخش مناسبی را به مصرف کننده می دهد و دیفیوزر آن به صورتی می باشد که نور را از کناره ی چراغ جذب کرده و در سرتاسر پنل به صورت یکنواخت پخش می کند.این ساختار علاوه بر ایجاد نوری یکنواخت، فاقد تشعشعات مضر بوده و در نتیجه سبب خستگی و خیرگی چشم نمی شود و در کنار آن مصرف انرژی کمی نیز داشته که این موضوع نیز باعث کاهش هزینه های برق به میزان قابل توجهی می شود.

این چراغ با دارا بودن این نوع چیپ در ساختار لامپ خود، طول عمر بالایی داشته و در اثر استفاده طولانی مدت از آن و یا خاموش و روشن کردن های مکرر دچار سوختگی و یا افت نوردهی نمی شود. این چراغ دارای زاویه ی پخش نور ۱۱۰° دارد که در دو رنگ آفتابی و مهتابی موجود می باشد.

چراغ سقفی ۵۶ وات مربع با مجهز شدن به یک سیستم حرارتی و با دارا بودن قاب آلومینیومی و پلی کربنات ( که هدایت حرارتی بالایی دارد )، اتلاف حرارتی خوبی نموده که این امر باعث بالا رفتن طول عمر پنل می گردد. از اصلی ترین مزایای این محصولات می توان به انعطاف پذیر بودن در طراحی، زیبایی، کیفیت نور بالا، مصرف انرژی بسیار اندک، ایجاد طیف رنگی متنوع، طول عمر بالا و قابلیت کنترل آنها اشاره نمود.

ارئه پنل مربع سقفی ۵۶ وات روکار یکتا افروز

پنل مربع سقفی

این پنل دارای گارانتی معتبر می باشد و گواهینامه استاندارد نیز یکی دیگر از خصوصیات حائز اهمیت آن به شمار می رود.همچنین این محصول مطابق با استانداردهای جهانی تولید گردیده است.همچنین بسته بندی زیبا، مقاوم و قابل حمل نیز از دیگر ویژگی های پنل مربع سقفی ۵۶ وات یکتا افروز به شمار می آید.لازم به ذکر می باشد که طراحی زیبا و منحصر به فرد این محصول، باعث گردیده تا مورد توجه طیف وسیعی از مخاطبان قرار گیرد.

خریداران محترم می توانند از فروشگاه اینترنتی ضحی نور به صورت مستقیم و بدون واسطه محصول مورد نظر خود را ثبت سفارش نمایند و در سریع ترین زمان ممکن و با بسته بندی عالی کالای خود را دریافت نمایند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *