از لامپ نواری ال ای دی به دلیل انعطاف پذیر بودن در بسیاری از نورپردازی ها مورد استفاده قرار می گیرد. پخش عمده این محصول با قیمتی مناسب از طریق سایت صورت می گیرد. هنگامی که قصد خرید می کنید ممکن است با پخش کننده های مختلف با قیمت هایی متفاوت رو به رو شوید و این کمی شما را دچار سردرگمی می کند.

برای داشتن تجربه خریدی خوب نیاز است پخش کننده ای معتبر را شناسایی کنید.

پخش عمده لامپ نواری ال ای دی

اطلاعاتی درباره لامپ نواری ال ای دی

اطلاعاتی درباره لامپ نواری ال ای دی لامپ نواری ال ای دی به دلیل فاکتورهایی چون میزان روشنایی مناسب، نصب راحت، تنوع رنگی بالا در بسیاری از پروژه های تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد. اما نکته مهم این است که برای هر کاربردی باید لامپی با ویژگی هایی متفاوت خریداری کرد.

در این بخش اطلاعاتی داده می شود که به کمک آن بتوانید لامپ ال ای دی نواری مناسب را تهیه کنید. هنگامی که قصد خرید این محصول را می کنید می توانید به شدت یا میزان نوردهی آن توجه کنید. بسیاری از ما با این اشتباه رو به رو هستیم که برای تعیین این مقدار یه عددی توجه می کنیم که با واحد وات روی بسته حک شده است، در حالیکه آن عدد تعیین کننده شفافیت و قدرت لامپی است که می خرید و برای سنجش میزان نور یک لامپ باید به عددی که با واحد لومن همراه است دقت کنیم.

پس هنگام خرید لامپ نواری حتما از میزان لومن آن مطلع شوید تا متناسب با فضای مورد نظرتان دست به انتخاب بزنید.

نکته مهم دیگری که نیاز به توجه دارد، میزان دمای رنگی است که لامپ از خود ساطع می کند. این میزان به کمک واحد کلوین تعیین می شود. هر چه میزان کلوین بالا باشد طیف نور لامپ در دامنه سفید می باشد و هر چه کم تر باشد دامنه رنگی به سمت زرد و نارنجی می رود.

این لامپ های نواری هم به صورت رولی و هم به صورت متری عرضه می شود، که توجه به نکات بالا را بر اساس اندازه و متراژ آن باید در نظر گرفته شود.

قیمت روز لامپ نواری ال ای دی

قیمت روز لامپ نواری ال ای دی قیمت لامپ های نواری ال ای دی متفاوت هستند، یکی از دلایل این تفاوت کیفیت لامپ نواری می باشد. علاوه بر این هرچه میزان وات، کلوین و لومن پایین تر باشد قیمت لامپ نواری پایین تر می رود. توجه داشته باشید که پایین بودن این میزان ها به معنی بی کیفیت بودن نیست بلکه برای فضاهایی خاص باید از لامپ های نواری با همین ویژگی بهره برد.

قیمت لامپ ها در بازار دارای نوسان می باشد به همین دلیل برای اطلاع از آخرین قیمت می توانید از طریق سایت ارتباط بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *