لامپ های شمعی ظاهر جذاب و زیبایی دارند و همین امر سبب محبوبیت دوچندان آنها در بین مشتریان لامپ شده است که برای لوسترها و لامپ های آویزی از این مدل خریداری می کنند و زیباییی لوسترها را بیشتر می کنند.

قیمت انواع لامپ ال ای دی شمعی لوستر به توان مصرفی و برند ایرانی و خارجی های مختلف بستگی دارد. پخش عمده این لامپ ها را به سراسر کشور برای استفاده مشتریان خود توزیع می کند.

پخش عمده لامپ ال ای دی شمعی لوستر

لامپ ال ای دی فیلامنتی چیست؟

لامپ ال ای دی فیلامنتی چیست؟ لامپ شمعی لامپ های کوچکی هستند که در دسته لامپ های ال ای دی می باشند و نور را به راحتی در محیط ما تامین می کنند. ال ای دی بودن این لامپها سبب افزایش رویکرد و بازخورد این نوع شده است.

لامپ های ال ای دی از نظر مصرفی کم مصرف هستند و دوام و ماندگاری خوبی دارند و از نظر قیمتی قیمت مقرون به صرفه ای دارند. این نوع لامپ های وسعت بیشتری از یک مکان را با صرف انرژی کمتر روشن می کنند.

لامپ های فلامنتی یکی از زیرگروه های لامپ های ال ای دی است. و تنها تفاوت آن با لامپ ال ای دی در میزان و شدت نور و روشنای آن می باشد که همین امز سبب کمتر داغ و گرم شدن آنها می شود.

در ساخت و تولید لامپ ال ای دی شمعی لوستر هیچ جیوه ای به کار نرفته است و نور حاصل شده از این مدل لامپ ها دارای اشعه های ماورا بنفش و فروسرخ نیستند. نور لامپ های شمعی به راحتی میزان وسیعی از یک محیط را روشن می کند و پوشش می دهد.

زاویه پخش نور این لامپ ها زاویه خوبی دارد و سبب پخش نور بیشتر می شود. از نظر عمر و دوام نیز کیفیت بالایی دارد و طول عمر این نوع لامپ ها برابر با پانزده هزار ساعت است. بیشتر لوسترها به دلیل مصرف و کیفیت بالا از این نوع لامپ استفاده می کنند.

علاوه بر لوسترها, چراغ های بالای آینه های سرویس های بهداشتی, چراغ آباژور ها, چراغ های مطالعه و چراغ های خواب همگی از لامپ های ال ای دی شمعی استفاده می کنند. شکل این لامپ ها زیبا و جذاب است و حالت نور شمع را دارند.

لامپ ها سبب زیباتر شدن محیط و روشنایی مکان زندگی و کاری ما می شوند. لامپ ها فضای زندگی ما را دلپذیرتر می کنند و با انتخاب یک لامپ خوب فضای ساده محیط ما به محیط لوکس و لاکچری تبدیل می شود.

توزیع کننده لامپ ال ای دی شمعی لوستر

توزیع کننده لامپ ال ای دی شمعی لوستر لامپ های شمعی ال ای دی که بیشتر در لوستر ها کارایی دارد در منازل همه ما وود پیدا کرده است. قیمت لامپ نسبت به طول عمر و مشخصات آن تفاوت دارد. توزیع کننده لامپ شمعی این محصول را به سرسر کشور پخش و عرضه می کند.

با توجه به عرضه و پخش لامپ ال ای دی شمعی و خرید مستقیم مشتری شما می توانید از طریق فروش غیر حضوری و فروشگاه های اینترنتی معتبر نیز این محصول را خریداری کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *