لامپ های قدیمی نور زرد رنگی داشتند که چشم را آزار می داد نور خوبی نداشت و زود خراب می شدند. اما امروزه لامپ های جدید با نور سفید و جالب که چشم را اذیت نمی کند درست شده است. لامپ ال ای دی شمعی بسیار کم مصرف هستند دیر تر خراب می شوند و نورشان برای چشم مضر نیست. قیمت روز این لامپ ها بسیار مناسب و به نسبت کارایی زیادی ‌ه دارند بسیار با صرفه می باشند. 

نرخ روز لامپ ال ای دی شمعی

اطلاعاتی درباره لامپ ال ای دی شمعی

اطلاعاتی درباره لامپ ال ای دی شمعی لامپ های ال ای دی شمعی لامپ هایی با قدرت روشنایی بالا و نور سفید می باشند. مصرف انرژی آن ها بسیار پایین می باشد. اکثر این لامپ ها برای لوسترهای کلاسیک و لامپ های تزئینی استفاده می شود.

مصرف انرژی پایین تر و حرارت کمتر و طول عمر بیشتری نسبت به لامپ های رشته ای قدیمی دارند. برای مصارف عمومی و متمرکز و موضعی مناسب می باشند. در محیط های خیلی سرد و خیلی گرم کارکرد خوبی دارند. این لامپ ها را با تجهیزات کنترل کننده ی نور نباید استفاده کرد. وقتی قصد تعویض این لامپ ها را دارید آن را خاموش کنید و اندکی صبر کنید تا سرد شود. در زمان نصب این لامپ جریان برق را قطع کنید. اجزای آن را از هم جدا نکنید. آن را در مقابل چیزهای قابل اشتعال نگذارید.

این لامپ ها با کارایی بالا بسیار پر کاربرد می باشند. این لامپ را در فضای کاملا  بسته نصب ننمایید که خطرناک می باشد. وقتی لامپ روشن است به آن دست نزنید چون حرارت بالایی دارد و دست را می سوزاند. برای نصب آن از سرپیچ استاندارد استفاده نمایید.

این لامپ از لامپی که می خواهید این را به جایش نصب کنید سنگین تر است پس قبل از نصب وزن آن را از روی کارتون بخوانید.

در مکان هایی که آب می ریزد یا دمای محیط بسیار داغ می باشد آن را نصب نکنید که خطرناک نباشد.

شرکت تولیدی ما فروش لامپ شمعی استاندارد با کیفیت بالا را انجام می دهد و آن را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

مراکز فروش لامپ ال ای دی شمعی

مراکز فروش لامپ ال ای دی شمعی لامپ ال ای دی شمعی جدید بسیار زیبا و شکیل و پر نور می باشند و برای تزیین و لوسترهای کلاسیک استفاده می شوند و بر خلاف لامپ های رشته ای قدیم برق را هم هدر نمی دهند.

مراکز فروش در بازار لامپ شمعی ما در سراسر کشور آماده بازدید شما از این لامپ ها می باشد. شما می توانید لامپ دلخواه متناسب با منزل خود را انتخاب کرده و یا با مراجعه به سایت مدل های مختلف را ببینید و مورد دلخواه را سفارش دهید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *