خرید پنل سقفی اس ام دی

نرخ آخرین قیمت خرید پنل سقفی اس ام دی ،خرید پنل اس ام دی روکار، خرید پنل اس ام دی توکار، قیمت انواع پنل SMD_COB، آخرین قیمت خرید و فروش چراغ سقفی اس ام دی، انواع پنل سقفی SMD

پنل سقفی اس ام دی روکار

پنل سقفی اس ام دی چیست؟

انواع پنل سقفی اس ام دی تولید شده با تکنولوژی جدید led، در راستای بالا بردن کیفیت نور پردازی بسیار بالا و مصرف انرژی و هزینه بسیار پایین و مقرون به صرفه، امروزه در بین طراحان معماری داخلی و نورپردازان ساختمانی و کارگاهی و اداری جایگاه ویژه ایی را از آن خود کرده است.
SMD مخفف عبارت (Surface Mount Devices ) به معنای قطعات نصب شده روی سطح می باشد.
چیپ های اس ام دی نورانی با مصرف پایین روی سطح برد اصلی پنل قرار گرفته اند.

خرید پنل سقفی اس ام دی

برای خرید پنل سقفی اس ام دی باید در ابتدا مشخص کنید که سقف مورد استفاده شما برای تعبیه پنل از قبل، طراحی شده است یا خیر؟
اگر سقف شما کاذب است و برشی در سقف برای قرار گرفتن پنل سقفی SMD، در نظر نگرفته اید، اصلا نگران نباشید شما میتوانید پنل سقفی اس ام دی روکار خریداری کنید، و براحتی روی هر سقف دلخواهی که دارید آن را نصب کنید.

پنل سقفی قابل تنظیم

پنل سقفی قابل تنظیم

خرید پنل سقفی اس ام دی توکار و قابل تنظیم

از این پنل همانگونه که از اسم آن پیداست، برای نصب بر روی سقف هایی که محل قرار گرفتن پنل مشخص شده، بسته به اندازه برش آن نصب میگردد.
اندازه برش بستگی به میزان توان یا وات پنل سقفی شما دارد، به طبع هر چه وات پنل بالاتر باشد میزان نور دهی بیشتری دارد و قطر برش آن نیز بالاتر است.
پنل سقفی SMD توکار قابل تنظیم نیز برای حل مشکل قطر حفره شماست که قابل تنظیم برای قرار گرفتن در حفره هایی است که وات بالاتر دارند ولی برش آن ها کوچک است.

خرید پنل سقفی اس ام دی
پنل ال ای دی توکار سقفی ۶۰ در ۶۰

نرخ آخرین قیمت خرید پنل سقفی اس ام دی

برای دانستن نرخ آخرین قیمت خرید پنل سقفی اس ام دی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا بروزترین و پایین ترین قیمت انواع پنل سقفی را با در نظر گرفتن درصد تخفیف عالی، به شما اعلام کنیم.درج نشدن قیمت به صورت مشخص بدلیل نوسانات قیمت در بازار و شرایط کنونی خرید و فروش می باشد.

[highlight-red bcolor=”green” align=”right” ] پنل سقفی اس ام دی روکار و توکار از برند های با کیفیت و دارای ضمانت همراه درصد تخفیف ویژه در فروشگاه ضحی نور، بزرگترین فروشگاه اینترنتی محصولات روشنایی عرضه می شود.[/highlight-red]

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *