لامپ ال ای دی شمعی

مشخصات و قیمت جدیدترین لامپ ال ای دی شمعی و اشکی، خرید و قیمت لامپ ال ای دی شمعی، عرضه جدیدترین قیمت با بالاترین کیقیت لامپ LED شمعی به همراه تخفیف های ویژه در سایت ضحی نور، شرکت ضحی نور در این متن سعی بر این دارد تا با معرفی روند پیشرفت محصولات تولید شده در صنعت روشنایی و برسی کیفیت و قیمت هر کدام به شما کمک کند تا بهترین انتخاب که به نفع شما باشد را داشته باشید.

لامپ ال ای دی اشکی

مشخصات لامپ ال ای دی شمعی

لامپ ال ای دی

لامپ ال ای دی شمعی از لحاظ ظاهری به دو شکل شمعی ساده و شمعی اشکی طراحی شده است که این طراحی برگرفته از شمعدانی های قدیمی می باشد. لامپ های LED شمعی به دو صورت مات و شفاف با دو رنگ نور آفتابی و مهتابی تولید می شود و همچنین در توان های مختلف در بازار عرضه می شوند.

با توجه به ابعاد این لامپ ها و طراحی خاص و زیبای این لامپ ها، در لوسترها کاربرد گسترده ای دارد که به آن زیبایی بخشیده و همچنین علاوه بر ظاهر زیبا روشنایی کاملأ مناسب دارد وبا توجه به تعداد لامپ ها در لوستر حرارت بسیار کمتری نسبت به لامپ های رشته ای و کم مصرف دارد و همچنین عمر کارکرد بالا و بازده و مصرف مناسبی دارد.

این محصول در برابر ضربه های مکانیکی، حرارتی و … بسیار مقام است و تأثیر زیادی در دکوراسیون و نور محیط دارد و می توان با نصب آن جلوه ای متفاوت ولی زیبا به محیط بخشید.

قیمت جدیدترین مدل لامپ ال ای دی شمعی از برندهای معتبر

لامپ ال ای دی شمعی

با توجه به لامپ های شمعی، و همچنین افزایش برندهای تولیدی این محصول، شاهد تنوع در قیمت روز انواع لامپ شمعی در بازار کشور نیز خواهیم بود.لذا تولیدکنندگان با قرار گرفتن در یک بازار رقابتی، سعی در افزایش کیفیت تولیدات خود خواهند نمود.قیمت لامپ ال ای دی شمعی با توجه به توان آن متفاوت است.

شما می توانید لامپ ال ای دی شمعی افراتاب را با ۱۵ درصد تخفیف ویژه بجای ۱۸۹۰۰ تومن فقط ۱۶۰۶۵ تومن و همچنین لامپ LED شمعی ۷ وات را بجای ۲۴۹۰۰ با ۱۵ درصد تخفیف ۲۱۱۶۵ تومن از فروشگاه اینترنتی ضحی نور خریداری کنید.

جدیدترین مدل لامپ LED شمعی موجود در بازار

لامپ ال ای دی شمعی

با پیشرفت تکنولوژی در تولید لامپ چند سالی است که در کشورهای پیشرفته از لامپ های کم مصرف معمولی استفاده نمی شود لامپ ال ای دی یکی از جدیدترین انواع روشنایی است که در واقع مجموعه ای از یک یا چند دیود نوری می باشند این مجموعه برای به دست آوردن شدت نور و رنگ مورد نیاز در کنار یکدیگر قرار می گیرند.در واقع مجموعه این دیودها سبب می شود تا نوری ملایم و یکنواخت در فضا منتشر شود.بدیهی است که کاربرد لامپ LED بیش از سایر لامپ هایی مانند لامپ کم مصرف یا رشته ای است و در نورپردازی مزیت بزرگی محسوب می شود.

[highlight-red bcolor=”blue” align=”right” ]در سایت ضحی نور امکان خرید جدیدترین مدل های لامپ LED شمعی در توان های مختلف موجود در بازار برای شما امکان پذیر است.[/highlight-red]

 انواع برندهای تولید کننده بهترین لامپ LED_SMD در ایران

با افزایش قیمت لامپ LED و به طبع افزایش سود فروش این لامپ ها، افراد و شرکت های زیادی اقدام به واردات و فروش محصولات روشنایی کرده اند.طبیعتأ این تعدد برند باعث سردرگمی مصرف کننده در انتخاب و خرید محصول خواهد شد.

لامپ ال ای دی شمعی

 

 

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *