چراغ سقفی 56 وات

مشخصات و قیمت انواع چراغ سقفی ۵۶ وات یکتا افروز به صورت آنلاین در سایت ضحی نور قابل مشاهده می باشد.چراغ های ۵۶ وات سقفی با استفاده از تکنولوژی برتر نسبت به دیگر لامپ ها تولید شده اند که با قدرت فراوان به تأمین روشنایی محیط می پردازد.در طراحی از انعطاف پذیری و مدل های بسیار جدید بهره برده شده است که امکان استفاده در تمام دکوراسیون ها را به خود اختصاص داده است.

نور آن کیفیت بسیار بالایی دارد و هیچ گونه لرزش ندارد. دارای رنگ های بسیار متنوع و زیبا است که می ‌تواند به محیط جلوه خاصی ببخشد و نسبت به دیگر منابع روشنایی از مصرف انرژی بسیار کمتری بهره‌ مند می باشد و فاقد نور خیره کننده است و به صورت روکار و توکار تولید و به بازار عرضه می شوند.

مشخصات چراغ سقفی ۵۶ وات یکتاافروز

چراغ سقفی 56 وات

یکتا افروز دارای ویژگی های منحصر به فردی هم چون صرفه جویی در مصرف انرژی تا ۸۵ درصد، بهره نوری بالا و شاخص نمود رنگ بالا است، که سبب پخش نور به میزان وسیع و  تشخیص رنگ ها به آسانی از یکدیگر شده و رنگ اجسام را به رنگ طبیعی و اصلی خودشان نشان می دهد که  دارای دو رنگ نور سفید مهتابی و زرد آفتابی است که می توان بسته به نور مورد نیاز در محیط از یکی از رنگ نورها استفاده کرد و بخاطر نوردهی خوب و کافی این سری چراغ ها، امروزه استفاده از این محصولات روشنایی نسبت به مدل های قدیمی گسترش بیشتری یافته است.

با استفاده از این چراغ ها می توان به مقدار زیادی در مصرف انرژی صرفه جویی نمود بنابراین در اماکنی که نیاز به استفاده از منابع نوری با اندازه کوچکتر و تعداد بیشتر داریم می توان از این چراغ های ۵۶ وات استفاده کرد.چراغ سقفی ال ای دی ۵۶ وات یکتا افروز مناسب برای اداره‌ها، اتاق‌های کنفرانس و سمینار، مراکز تحصیلی و آموزشی، بیمارستان‌ها، مراکز تجاری، مغازه‌ها و منازل مسکونی و… است. با توجه به استفاده از تکنولوژی SMD LED در ساخت این محصولات، مصرف آنها بسیار کم و طول عمر بالایی دارند.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #00C9FF 0%, #92FE9D 100%);” color=”white;” align=”right;” ]این مجموعه به فروش انواع چراغ سقفی ۵۶ وات یکتا افروز به صورت تلفنی و آنلاین پرداخته و مشتریان می توانند نیاز خود را برطرف کنند، سفارشات عمده پذیرفته می ‌شود و خریداران می‌ توانند به صورت کلی محصول را در اختیار داشته باشند و با خرید مستقیم و بدون واسطه می توان هزینه ها را به حداقل رساند.[/highlight-dash]

خرید و قیمت انواع چراغ سقفی ۵۶ وات

چراغ سقفی 56 وات

ضحی نور مرکز عرضه و خرید چراغ ال ای دی ۵۶ وات، انواع این محصول را با کیفیت بالا و قیمت ارزان و مقرون به صرفه ارائه می‌نماید و امکان سفارش پنل ال ای دی با درجه کیفی بالا و قیمت مناسب را برای خریداران عمده و خانگی فراهم نموده است. در همین وب سایت همه مشخصات انواع مختلف این پنل های سقفی ۵۶ وات ذکر شده است و خریدار می تواند با داشتن اطلاعات مورد نیاز در مورد مشخصات و قیمت روز هر یک از آنها ثبت سفارش خود را انجام دهد.قیمت چراغ‌های سقفی به کیفیت، میزان نور، جنس بدنه، توان، شار نور و ابعاد بستگی دارد. با توجه به کیفیت بالای این محصول، خرید آن مقرون به صرفه است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *