در این مقاله می خواهیم به یکی از پرمصرف ترین تجهیزات الکتریکی امروزی به نام لامپ LED نواری بپردازیم و شما را با ویژگی ها و کاربردهای فراوان آن آشنا سازیم. این نمایندگی، بزرگترین مرکز پخش لامپ LED نواری در سطح کشور است که هم اکنون، امکان خرید اینترنتی این محصول از طریق این سایت نیز فراهم شده و همچنین خدمات پس از فروش ارزنده ای را برای مشتریان عزیز در نظر دارد. لطفاً در ادامه با ما همراه باشید.

مرکز پخش لامپ LED نواری

اطلاعاتی درباره لامپ LED نواری

اطلاعاتی درباره لامپ LED نواری لامپ LED یک چراغ الکتریکی برای استفاده در لامپ های نوری است که با استفاده از یک یا چند دیود تابش کننده نور (LED)، نور تولید می کند.لامپ های LED چندین برابر، طول عمر طولانی تری نسبت به لامپ های رشته ای معادل دارند و همچنین نسبت به بیشتر لامپ های فلورسنت بسیار کارآمدتر هستند.لامپ های LED هنگام کار از خطوط برق به مدار درایور الكترونیكی نیاز دارند و تلفات ناشی از این مدار به این معنی است، كه راندمان لامپ كمتر از راندمان تراشه های LED است كه از آن استفاده می كند.لازم به ذکر است، که کارآمدترین لامپ های LED در دسترس تجاری دارای راندمان 200 لومن در هر وات (W) است.لامپ ال ای دی به طور کلی، مصرف انرژی کمتری نسبت به لامپ کم مصرف معمولی دارد و از این رو به لامپ فوق کم مصرف نیز مشهور است.

از انواع اشکال لامپ ال ای دی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لامپ ال ای دی نواری
  • حبابی
  • شمعی
  • قارچی
  • زیتونی
  • ماگنولیا
  • و غیره.

لامپ های LED نواری از جمله لامپ هایی هستند که به صورت رشته ای در اندازه ها و رنگ های متنوع تولید می شوند و به دلیل انعطاف پذیری و نورپردازی بالا، بیشتر برای حروف نویسی پشت شیشه مغازه ها در هنگام شب به کار می رود.

از مهمترین ویژگی ها و کاربردهای لامپ LED نواری، در موارد زیر آورده شده است:

  • گرمای بسیار کمتری تولید می کند.
  • در بازدهی انرژی حدوداً 80 درصد نسبت به سایر لامپ ها بهتر عمل می کند.
  • لامپ های LED نواری به دلیل مصرف انرژی بسیار کم و ماندگاری بالا، بیشتر در نورپردازی عمومی و خاص استفاده می شوند یا به عبارتی در جایی که نور رنگی لازم باشد.
  • لامپ های LED با نور سفید نسبت به بیشتر نورپردازی های دیگر هنگام استفاده در دمای مناسب، از ماندگاری و راندمان بالاتری برخوردار هستند.
  • به دلیل کوچک بودن LED ها، کنترل توزیع مکانی نوری بسیار انعطاف پذیر است و خروجی نور و توزیع مکانی یک آرایه LED را می توان بدون از دست دادن بازده کنترل کرد.

قیمت تولیدی لامپ LED نواری

قیمت تولیدی لامپ LED نواری لیست قیمت لامپ LED نواری را از کجا می توان تهیه کرد؟تولیدی لامپ LED در کشور ما از چه درجه کیفی ای برخوردار است؟یک رشته لامپ LED نواری خوب، چه مشخصه هایی باید داشته باشد؟

شما خریداران عزیز می توانید با مراجعه به وبسایت این مرکز فروش، به راهنمای قیمت روز انواع تولیدی لامپ LED نواری دسترسی پیدا کنید و از مزایایی مانند پشتیبانی آنلاین، ارسال به تمام نقاط ایران و امکان خرید عمده برای نمایندگی های معتبر کشور بهره مند گردید.

در این مرکز، انواع لامپ ال ای دی گارانتی دار نواری در رنگ های مختلف با کیفیت و قیمت مناسب و همچنین دارای نماد اعتماد الکتریکی که از مهمترین مشخصات یک لامپ LED خوب است؛ جهت جلب بیشتر مشتریان ارائه می گردد تا خریدی مطمئن تر داشته باشند.

همین حالا، می توانید با مشاورین موردنظر تماس حاصل نمایید و از تخفیف ویژه این محصول نیز بهره مند گردید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *