لامپ LED سنسوردار یکی از محصولات بسیار کاربردی و به صرفه می باشد که با جایگزین شدن با لامپ های معمولی توانسته تغییر بزرگی در این حوزه ایجاد کند. مراکز پخش انواع لامپ های ال ای دی بسیار زیادی در سراسر کشور وجود دارند که محصولات خود را با بهترین کیفیت و خدمات پس از فروش تولید و عرضه می کنند که مورد مصرف افراد زیادی در مکان های مختلف قرار می گیرد. 

مرکز پخش لامپ LED سنسوردار

اطلاعاتی درباره لامپ LED سنسوردار

اطلاعاتی درباره لامپ LED سنسوردار لامپ های LED سنسوردار یکی از انواع لامپ های پرمصرف هستند که در شکل ها و اندازه های مختلف و در مکان های تجاری و مسکونی استفاده می شوند. 

در انواع لامپ های سنسوردار دیگر نیازی به قرار دادن کلید روشن و خاموش کردن نیست و با نصب سنسورهای هوشمند روی لامپ، در مواقعی که روشنایی موردنیاز باشد لامپ به صورت اتوماتیک روشن و خانوش می شود. 

استفاده از لامپ های سنسوردار باعث می شود که هزینه های برق به صورت چشمگیری کاهش پیدا کند چون در شرایطی که نور مکان موردنظر کافی باشد، لامپ به صورت اتوماتیک روشن نمی شود. 

این لامپ ها در محیط هایی مانند سالن ها و راهروها، پارکینگ ها و مکان های تجاری، مکان های مسکونی و بسیاری از محیط های دیگر برای کاهش هزینه ها و راحتی در روشنایی محیط مورد استفاده قرار می گیرند. 

عمر لامپ های ال ای دی دار نسبت به لامپ های معمولی خیلی بیشتر است و این ویژگی باعث شده است که بسیاری از مراکز تجاری و صنعتی این نوع از لامپ ها را جایگزین نمونه های معمولی کنند که در صورت خراب شدن امکان تعمیر نیز وجود دارد. 

قیمت تولیدی لامپ LED سنسوردار

قیمت تولیدی لامپ LED سنسوردار قیمت لامپ های LED سنسوردار با توجه به کیفیت موادی که در ساخت آنها استفاده شده، اندازه لامپ و نوع عرضه آن متفاوت است. 

قیمت تولیدی لامپ های سنسوردار در مراکز اصلی، نسبت به قیمت مراکزی که عرضه کننده و واسطه گر هستند ارزان تر است و بهترین راه، خرید از شرکتهای تولیدی این کالا می باشد. 

البته مواردی مانتد خرید در حجم های عمده نیز در قیمت تمام شده محصول تأثیرگذارند و کسانی که قصد خرید در حجم های انبوه را دارند، می توانند تخفیف های بسیار بالایی را از مراکز تولیدی گرفته و کالا را با اختلاف قیمتی بالایی خریداری کنند. 

برای خرید انواع لامپ های ال ای دی سنسوردار می توانید با کارشناسان فروش ما نیز در ارتباط باشید که تمام قیمت های این محصول در این سایت به صورت قیمت تولیدی و با بالاترین کیفیت ممکن می باشد. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *