چراغ خیابانی دارای نمونه های مختلفی است و در توان های گوناگون طراحی و ساخته می شود. یکی از نمونه های پر فروش آن چراغ خیابانی ایستاده است. این چراغ دارای نوری مطلوب بوده و برای روشنایی معابر شهری و اتوبان ها مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی انواع چراغ های خیابانی با بازدهی بالا و مصرف انرژی کم تولید می شوند. یکی از بهترین مراکز فروش چراغ خیابانی ایستاده به صورت عمده همین شرکت است.

مرکز فروش چراغ خیابانی ایستاده

نحوه عملکرد چراغ خیابانی ایستاده

نحوه عملکرد چراغ خیابانی ایستاده نحوه عملکرد چراغ خیابانی به چه صورت است؟ چراغ های خیابانی ال ای دی دارای میزان نوردهی بالایی بوده و  فاقد جیوه هستند که هیچ گونه ضرری برای محیط زیست ایجاد نمی کنند و برای انسان نیز مضر نمی باشند. چراغ های ال دی در انواع 100 وات و 200 وات و … مورد استفاده قرار می گیرد همچنین در مکان هایی که امکان برق رسانی میسر نباشد از چراغ های خورشیدی استفاده می کنند که در شب روشن شده و با روشن شدن هوا خاموش می شود.
چراغ های ال ای دی از دوام و استحکام بالایی برخوردار بوده و در برابر شرایط مختلف جوی و محیطی قابل استفاده هستند. این محصول علاوه بر روشنایی خیابان و جاده ها باعث ایجاد امنیت می شود.
جنس بدنه این چراغ ها از فلزهای محکم و بادوام ساخته شده که در برابر رطوبت و آب مقاومت خوبی دارد. از ویژگی های چراغ خیابانی مرغوب می توان به پخش نور مناسب، کارایی مطلوب، بازدهی بالا، مصرف پایین انرژی، عمر طولانی، تعمیر و نگهداری آسان، تعویض راحت، مقاومت بالا در مقابل ضربه، فاقد اشعه مضر فرابنفش و مادون قرمز و … اشاره کرد.

قیمت تولیدی چراغ خیابانی ایستاده

قیمت تولیدی چراغ خیابانی ایستاده قیمت تولیدی چراغ خیابانی ایستاده بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد، چرا که در خریدهای مستقیم و بدون واسطه قیمت ارزان تر و مناسب تر است. قیمت چراغ خیابانی متأثر از عوامل مختلفی است و مهمترین آنها کیفیت و جنس آن بوده همچنین توان، طرح و مدل این محصول، برند و شرکت سازنده چراغ، روش خرید و فروش و … بر قیمت مؤثر هستند.
امروزه انواع چراغ خیابانی در مدل های متنوع و با استفاده از بهترین متریال در شرکت های تولیدی توسط تکنولوژی پیشرفته طراحی و تولید می شود و با توجه به طراحی استاندارد از دوام و ماندگاری بسیار خوبی برخوردار می باشند.
هدف این تولید کننده ها ارائه محصولی با عملکرد عالی و کسب رضایتمندی مشتریان می باشد تا بتوانند فروش خوبی از محصولات تولیدی خود داشته باشند و مسلما هر چه کیفبیت بهتر باشد، فروش نیز بیشتر می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *