لامپ LED شاخه ای

تکنولوژی روز به روز در حال پیشرفت است و رو به جلو می رود .در زمینه روشنایی نیز این پیشرفت خالی از لطف نیست. لامپ های ال ای دی یکی از این ارتقا تکنولوژی هایی است که گفتیم.یکی از نمونه های لامپ های ال ای دی لامپ های اس ام دی یا شاخه ای است که بهترین جایگزین برای لامپ های مهتابی و کم مصرف است.لامپ های ال ای دی شاخه ای به دو صورت 12 ولت و 220 ولت در جهت کارایی های مختلف تولید می شوند.

مرکز فروش لامپ LED شاخه ای

کیفیت انواع لامپ LED شاخه ای

کیفیت انواع لامپ LED شاخه ای انواع لامپ شاخه ای

اجزای تشکیل دهنده ال ای دی شاخه ای عبارت است از:ال ای دی نصب سطحی_برد مدار چاپی آلومینیومی _مدار تنظیم ولتاژ

ویژگی های ال ای دی 12 ولت و 220 ولت یکسان است که در اینجا اشاراتی داریم: در مصرف برق در مقایسه با لامپهای مهتابی و کم مصرف تا 3 برابر صرفه جویی میکند. دارای دو رنگ آفتابی و مهتابی هستند و روشنایی بسیار بالایی دارند .سایز ال ای دی 12 ولت 10 تا 100 سانتی متر و سایز ال ای دی 220 ولت آن 100 سانتی متری است که طول عمر بالایی دارند و بر حسب زمان می توان گفت تا 50 هزار ساعت عمر میکنند. ال ای دی شاخه ای با توجه به نیاز ما میتوانند به دو صورت توکار و روکار(همراه با پایه های کوچک استیل)نصب شوند.

کیفیت نوری این ال ای دی ها باعث شده که برای روشنایی بسیار مناسب باشند.نمونه های قدیمی مانند ال ای دی نواری بیشتر برای نور پردازی مناسب بودند و کارایی داشتند.ویژگی های کلی این ال ای دی ها نور خیره کننده_مصرف بسیار پایین_طول عمر بالا و ظرافت منحصر بفرد است که آن را در زمره محصولی پر فروش در آورده است.در این محصول از آلومینیوم استفاده شده است و علت آن خاصیت انتقال حرارت آن است که استفاده از آلومینیوم یک پوئن منفی هم دارد که آن عدم انعطاف پذیری آن است.از این نوع میتوان در طراحی و دکوراتیو داخلی فضاهای اداری ,ویلاها و رستوران ها استفاده کرد.


مراکز توزیع لامپ LED شاخه ای

مراکز توزیع لامپ LED شاخه ای توزیع لامپ

این ال ای دی ها جز ال ای دی های پر فروش در بازار و صنایع الکترونیک هستند. ال ای دی های شاخه ای به دلیل تولید و تیراژ بالا و قطعات ارزان جز مقرون به صرفه ترین ال ای دی ها هستند. ال ای دی های شاخه ای تنوع بالایی دارند که با رنگ و تراکم و کیفیت و برند های متنوع ایرانی و چینی در بازار کشور توزیع و عرضه می شوند.این ال ای دی ها دارای استاندارد جهانی هستند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *