وال واشر مولتی کالر در کنار نمونه های تک رنگ آن در بازار موجود می باشد. وال واشر که با نام چراغ خطی نیز شناخته می شود در دسته منبع های نوری خطی قرار دارد و در اندازه و توان های متفاوتی موجود هستند. این محصولات دارای تنوع زیادی می باشند که شامل وال واشر تک رنگ، مولتی کالر، RGB، طرح پرچم و افکت دار است. این مجموعه به عنوان یک مرکز عرضه مستقیم این محصولات در حال فعالیت می باشد. 

مرکز عرضه وال واشر مولتی کالر

آشنایی با وال واشر مولتی کالر

آشنایی با وال واشر مولتی کالر وال واشر مولتی کالر همان طور که از اسم آن مشخص است از چند رنگ تشکیل شده است. گاهی این امکان وجود دارد که با استفاده از ریموت رنگ های موجود در آن را تغییر داد. حتی می توان آن را تنظیم کرد که در مدت زمان های متفاوت رنگ آن تغییر کند. 
در این وال واشر ها لامپ ها به صورت پیاپی پشت سرهم به صورت های مختلف قرار دارند. تعداد، اندازه و میزان لامپ های موجود در این چراغ ها متفاوت است و بر اساس مکانی که از این محصول می خواهند استفاده کنند می توان نوع مناسب را انتخاب کرد. 
لامپ های موجود در این چراغ ها ال ای دی است، که در نوع مولتی کالر از ال ای دی های رنگی در آن استفاده می شود. از این محصول برای نورپردازی داخلی و خارجی استفاده می کنند. این محصول به دلیل استفاده از لامپ های ال ای دی از نظر مصرف برق، بسیار به صرفه می باشد. 
این محصول داری کیفیت نور بسیار خوبی می باشد و زاویه تابش آن قابل تنظیم است. از این وال واشر ها به صورت دفنی با استفاده از دو لایه رزین نیز استفاده می شود. جنس بدنه آن آلومینیوم است و برای مواردی که نورپردازی نمای خارجی به صورت هفت رنگ مد نظر است مناسب می باشد. 

خرید ارزان وال واشر مولتی کالر

خرید ارزان وال واشر مولتی کالر جهت خرید وال واشر برای موارد مورد نیاز خود می توانید از طریق این مجموعه اقدام نمایید. اگر می خواهید وال واشر ارزان خریداری کنید، می توانید از طریق خرید عمده به این مهم دست یابید. لذا متقاضیان جهت خرید عمده این محصول و سایر محصولات روشنایی می توانند از طریق راه های ارتباطی موجود در همین سایت با کارشناس های فروش ما تماس حاصل نمایید و سفارش خود را ثبت نمایید. 
به طور کلی مخاطبین ما شامل چند دسته از افراد هستند که شامل برق کار ها، فروشگاه های محصولات روشنایی، ساختمان سازان و … می باشند. این افراد در سر تا سر کشور می توانند به صورت عمده و با قیمت مناسب این محصولات را از ما خریداری نمایند و تیم ما در اسرع وقت سفارش آن ها را به مکان مورد نظر آن ها ارسال خواهد کرد. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *