لامپ هالوژن ال ای دی از پر کاربرد ترین و بهترین انواع لامپ است که نور بسیار زیادی را از خود ساطع می کند و از کیفیت و مرغوبیت بالایی بهره مند می باشد و جایگاه ویژه ای در عرصه محصولات الکتریکی دارد. مرکز عرضه لامپ هالوژن ال ای دی محصولات درجه یک و اعلا را به طور مستقیم توسط شخص تولید کننده با ارائه ضمانت با قیمت های مناسب و مقرون به صرفه در سراسر کشور عرضه می کند.

مرکز عرضه لامپ هالوژن ال ای دی

مشخصات بارز انواع لامپ هالوژن

مشخصات بارز انواع لامپ هالوژن لامپ هالوژن از انواع پرکاربرد لامپ می باشد که جایگاه ویژه ای در محصولات روشنایی دارد که حین خرید باید دقت و توجه کافی داشته باشیم تا بتوانیم بهترین محصول را خریداری کنیم.

برای خرید ی مطمئن باید به شاخصه های این کالا توجه کنیم. مشخصات لامپ هالوژن بسیار می باشد که در این جا به چند مورد اشاره می کنیم که عبارتند از….

  1. لامپ های هالوژن، لامپ های جامد قدرتمندی هستند که انرژی زیادی از خود تولید می کنند و دوام و ماندگاری بسیار بالایی دارند.
  2. استفاده این لامپ بهترین راه برای صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد. لامپ هالوژن موجب کاهش هزینه های نگهداری و ایمنی می شود. استفاده از این لامپ ها موجب کاهش هزینه مصرف برق نیز می شود.
  3. این محصول فاقد پرتو های ماوار بنفش و مادون قرمز می باشد زیرا این پرتو ها به سلامت چشم و محیط زیست آسیب جدی وارد می کنند.
  4. لامپ های هالوژن قابلیت این را دارند، که در رنگ های مختلف تولید می شوند.
  5. این محصول بازده انرژی و کارآمدی بالاتری نسبت به سایر لامپ ها دارد.
  6. لامپ های ال ای دی طول عمر بسیار بالایی دارند طول عمر این محصول بین 50 هزار تا 60 هزار ساعت است و در مقایسه با سایر لامپ ها طول ماندگاری زیادی دارند.

قیمت روز لامپ هالوژن ال ای دی

قیمت روز لامپ هالوژن ال ای دی لامپ هالوژن ال ای دی، از پر رونق ترین انواع لامپ می باشد که دارای نکات مثبت و مزایای بسیار زیادی است و در کارخانه های بسیاری در سطح کشور تولید می شود و جایگاه ویژه و مهمی در عرصه تولیدات ملی برای خود رقم زده است.

بازار هالوژن با توسعه و پیشرفتی منحصر به فرد روبرو می باشد و بسیار پر رونق است زیرا این کالا طرفداران زیادی در داخل و خارج از کشور دارد.

قیمت لامپ ال ای دی هالوژن به دلیل شرایط اقتصادی و مشکلات روز جامعه با تغییرات و نوسانات عدیده ای روبرو می باشد اما در مجموع این کالا در فروشگاه ما به صورت مستقیم با حذف تمامی دلالان و رابط های بازاری توسط شخص تولید کننده با ارائه ضمانت و گارانتی با قیمت های باورنکردنی و استثنایی در اختیار مشتریان نقاط مختلف کشور قرار می گیرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *