سیستم های روشنایی خورشیدی، متداول ترین و توجیه پذیر ترین کاربرد سلول های خورشیدی هستند و همچنین این سیستم ها بدلیل عدم استفاده از سیم کشی و امکان راه اندازی در مناطق جغرافیایی مختلف،امروزه از مقبولیت زیادی برخوردارند. چراغ خیابانی خورشیدی یکی از کاربرد های تکنولوژی سولار است که باعث کاهش فشار وارد بر شبکه توزیع برق و کم شدن بار مصرفی می گردد که همین عوامل منجر به افزایش تقاضا برای آنها و گسترش مراکز خرید این چراغ ها می شود.

مرکز خرید چراغ خیابانی خورشیدی

مشخصه بهترین چراغ خیابانی خورشیدی

مشخصه بهترین چراغ خیابانی خورشیدی ما در این مجموعه به صرفه ترین و بهترین چراغ خورشیدی موجود در بازار را تولید کرده و در این بخش می خواهیم شما را با ویژگی های مختلف آنها آشنا سازیم پس تا پایان با ما همراه باشید.

چراغ های خورشیدی از بخش های مختلفی تشکیل شده اند از قبیل: پنل خورشیدی، مرکز ذخیره انرژی تولید شده و چراغ، که تک تک ویژگی بخشهای مختلف تشکیل دهنده نوع برتر این چراغ ها را توضیح می دهیم.

چراغ های سولار بیشتر در مناطق گرم مورد استفاده قرار می گیرند تا نسبت سود حاصل شده از بکار گری آنها در مقابل هزینه لازم برای راه اندازی، صرفه اقتصادی داشته باشد و همانطور که می دانید این مناطق بیشتر دارای اقلیمی خسک و بیابانی هستند که طوفان های شنی و باد های قوی، پدیده های غالب طبیعی ابن نواحی هستند. ما نیز با در نظر گرفتن این موضوع، چراغی تولید کرده ایم که ضد گرد و غبار بوده و با نفوذ خاک و سایر ذرات مشابه درون آنها، کارایی شان کاهش نمی یابد.

در بخش تولید نور در این سیستم ها از چراغ های LED  استفاده شده است، تا علاوه بر ایجاد میزان روشنایی زیاد، مقدار مصرف انرژی و طول عمر آنها نیز بالاتر رود.

باتری های تعبیه شده درون آنها برای ذخیره کردن برق تولیدی می باشد که ما از نوع لیتیم یونی استفاده کرده ایم تا قیمت تمام شده محصول کاهش یافته و قابلیت تعمیر و جایگزینی را نیز داشته باشد.

مراکز توزیع چراغ خیابانی خورشیدی

مراکز توزیع چراغ خیابانی خورشیدی با توجه به ویژگی هایی که در بالا ذکر شد، تقاضا برای این کالا به شکل روز افزونی در حال افزایش است که همین افزایش تقاضا، افزایش عرضه را به دنبال دارد و یکی از راه ها بالا بردن عرضه، گسترش مراکز توزیع چراغ خورشیدی است.

مجموعه ما با به کارگیری بهترین متخصصان در امر تکنولوژی و بازاریابی، توانسته رضایت مشتریان داخلی و همچنین نظر بازار های خارجی منطقه ای را به خود جلب نماید.

شما نیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همکاری با ما، به وبسایت شرکت با آدرس فوق مراجعه کرده و یا با همکاران واحد پشتیبانی با شماره تلفن های ذیل تماس حاصل فرمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *