از مرجع فروش پنل ال ای دی روکار می توانید اقلامی را بخرید که توسط برندهای مشهوری همچون افرا تاب و پارس شعاع توس، تولید گردیده اند. طبعاً چنین کالاهایی از بهترین متریال ساخته شده و استاندارد می باشند. ضمن این که تنوع بالایی داشته و در ابعاد گوناگون هم ارائه می شوند. در هر حال، پخش پنل را بهترین مجموعه در پیش می ‌گیرد که در این مقاله آن را به طور کامل معرفی می کنیم.

مرجع فروش پنل ال ای دی روکار

ابعاد و اندازه پنل ال ای دی روکار

ابعاد و اندازه پنل ال ای دی روکار با ابعاد و اندازه پنل ال ای دی روکار آشنا هستید؟ این نوع از لوازم روشنایی انواع مختلفی دارند که به شکل استوانه ای، چهارگوش، مستطیلی و گرد ساخته می شوند. هر کدام شان، طبعاً از نظر ابعاد با هم تفاوت هایی داشته که می خواهید در این جا‌ برخی از سایزهای پرکاربرد را نام ببریم:

  • 40*40 سانتی متر
  • 50*50 سانتی متر
  • 54*60 سانتی متر
  • 60*60 سانتی متر

این محصولاتی می توان در مکان های مختلفی استفاده کرد. آنها به دلیل داشتن زیبایی خاص و همینطور پخش نور عالی، یکی از وسایل پرکاربرد در ادارات، مجتمع های تجاری و مسکونی و اتاق های کنفرانس می باشند. همچنین کم مصرف با طول عمر بالا بوده و در عین حال، هیچ ماده سمی از خود منتشر نمی کند و برای سلامتی ضرر ندارد.

یکی از دیگر از ویژگی های آن این است که در ولتاژهای متفاوتی عرضه می گردد. به هر حال، هر چه ابعاد بزرگتر باشد به همان میزان نیز به چراغ هایی نیاز دارد که بتواند از عهده روشن تر شدن یک محیط به خوبی بر بیاید. خلاصه این که، شما هر نوعی را که بخواهید در هر سایزی راحت قادر هستید بخرید. این که چطور، در ادامه بیان می کنیم.

پخش پنل ال ای دی افرا تاب

پخش پنل ال ای دی افرا تاب مرکز پخش پنل ال ای دی افرا تاب، این‌ گونه از وسایل روشنایی را با تنوع بالا ارائه می دهد. ضمن این که چنین کالاهایی از وزن سبکی برخوردار بوده و در تولیدشان، بهترین جنس ها به کار رفته است. در همین حال، آنها خصوصیات بارز زیادی دارند و عمرشان طولانی می باشد.

به هر صورت، پخش در بسته بندی های ویژه ای انجام می شود و هر مدلی را که بخواهید، توزیع کننده فوراً برای تان‌ آماده می کند. این را هم باید بیان نمود که به صورت آنلاین و کلی هم عرضه می گردند.

پس با این حساب اگر کار شما فروش تکی یا صادرات است، با نرخ های کمتر و راحت ترین‌ شکل ممکن قادر به خریدشان هستید. جهت کسب معلومات و آگاهی از قیمت های جدید، با فروشنده این مجموعه از راه های ارتباطی مختلف درج شده در آخر متن، تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *