قیمت لامپ led خانگی

لیست قیمت لامپ led خانگی ارزان و فروش انواع لامپ ال ای دی اشکی و شمعی، لامپ led خانگی گارانتی داری که در کارخانه تولید می شود، در فروشگاه آن لاین ضحی نور و به صورت خرید اینترنتی انواع لامپ عرضه می شود.
در اینجا قیمت فروش لامپ ال ای دی خانگی که با تخفیفات فروشگاه ما برای شما مشتریان عزیز و تجار این محصولات به صورت عمده و تک فروشی انجام می گیرد، در نظر گرفته شده است.

لامپ led خانگی

لیست قیمت لامپ led خانگی دو برند مطرح تولید لامپ

قیمت لامپ ۹ وات حبابی led برند افراتاب ۲۳ هزار و نهصد تومان
قیمت لامپ ۱۲ وات حبابی led برند افراتاب ۲۸ هزارو نهصد تومان
قیمت لامپ ۷ وات اشکی و شمعی led افراتاب ۲۴ هزارو نهصد تومان

قیمت لامپ ۹ وات حبابی led برند پارس شعاع توس ۲۱ هزار تومان
قیمت لامپ ال ای دی حبابی ۱۲ وات برند پارس شعاع توس ۲۴ هزار و ششصد تومان

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]لیست قیمت برای همکاران عزیز و همچنین تجار و مصرف کنندگانی که به صورت تعداد بالا و عمده خرید می کنند بسیار پایین تر خواهد بود و شامل درصد تخفیفات وبژه ایی می شود.[/highlight-dash]

بهترین و ارزان ترین لامپ ال ای دی خانگی کدام است؟

بهترین و ارزانترین مراکز خرید انواع لامپ ال ای دی خانگی و همچنین ارزان ترین مرکز خرید و فروش انواع پنل سقفی ال ای دی و چراغ سقفی ال ای دی که اقدام به فروش اینترنتی محصولات روشنایی در ایران و سایر شهرها از جمله تهران و مشهد کرده است، مجموعه قدرتمند ضحی نور است.

انواع لامپ ال ای دی خانگی

 

بهترین لامپ ال ای دی خانگی ارزان باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

بهره گیری از صنعت روشنایی امروزه کارکردی فراتر از تأمین روشنایی دارد، فاکتور ایجاد آرامش و نوری یکنواخت در خانه و مکان هایی که نیاز به تمرکز داریم مانند اداره و مکان های تجاری، به مراتب بسیار حائز اهمیت است.
با تولید روز افزون انواع لامپ های ال ای دی مدرن و تنوع در تولیدات لامپ، دیگر انتخاب لامپی که با محیط مورد نظر ما متناسب باشد، کار چندان دشواری نیست.
فروشگاه ضحی نور با بهره گیری از مشاورین با تجربه در این زمینه شما را یاری میکند تا بتوانید خریدی مناسب و مطمئن انجام دهید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *