وال واشر RGB

قیمت وال واشر RGB در برندهای مختلف متفاوت است از این رو پیدا کردن وال واشر rgb با قیمت مناسب و بهترین کیفیتی که در بازار تولید می شود, ممکن است برای شما کار سختی باشد.
برای این منظور بهتر است در ابتدا بدانیم که وال واشر چیست و چه کاربردی دارد؟

وال واشر چیست؟

وال واشر RGB

وال واشر (wall washer) نامی جدید در صنعت روشنایی و نور پردازی است, که در واقع از در کنار هم قرار گرفتن تعدادی لامپ ال ای دی کوچک در راستای طولی تشکیل شده است.این لامپ های led همان منبع نوری  هستند که در وال واشرها مورد استفاده قرار می گیرند.

از آن جایی که برای نور پردازی ساختمان ها و فضاهای باریک نیاز به منبع نوری داریم که هم  بصورت خطی باشد و هم نور مورد نیاز ما را بتواند تأمین کند, بهترین گزینه استفاده از وال واشر یا همان پروژکتور LED است.

علت استفاده از وال واشر به جای پروژکتور چیست؟

از پروژکتور برای نور پردازی مکان های بزرگ و سیع مانند استادیوم و مکان های بزرگ تفریحی که نیاز به تولید و تآمین نور زیادی دارد, استفاده می شود اما در شرایطی که هم نیاز به نور زیادی داشته باشیم و از طرفی شرایط استفاده از پروژکتور در این مکان را نداشته باشیم از وال واشر LED استفاده می کنیم.
همچنین برای نور پردازی ساختمان های بلند و باریک که نمیتوان از چندین پروژکتور برای نور پردازی آنها استفاده کرد زیرا زیبایی ظاهر ساختمان را خراب میکند, از وال واشر های خطی که نور یکنواخت و زیاذی را می تواند در عرض ایجاد کند, استفاده می کنند.

وال واشر RGB :

وال واشر های rgb بدلیل داشتن لامپ های ال ای دی میتوانند طیف وسیعی از رنگ ها را شامل شوند. این وال واشرها شما می توانند رنگهای

وال واشر هفت رنگ

  • آفتابی
  • مهتابی
  • فول کالر
  • تک رنگ (سفید یا رنگی)
  • هفت رنگ

را تولید کنند که در آن ها شدت تابش و زاویه تابش و جهت تابش نور قابل تنظیم می باشد.
نوعی دیگر از وال واشر به نام وال واشر RGBW وجود دارد که علاوه بر اینکه طیف کاملی از رنگ ها را دارد, میتواند در یک زمان نور سفید و نورهای رنگی تولید نماید.

وال واشر RGBW

برای خرید وال واشر و دانستن قیمت وال واشر (Wall Washer) و انواع آن با ارزانترین قیمت موجود در بازار و بهترین برند های با کیفیت موجود, با ما تماس بگیرید.
کارشناسان فروش مجموعه تخصصی ضحی نور با در نظر گرفتن نیاز شما, شما را در انتخاب محصولی با برند های مطرح و با در نظر گرفتن قیمت عالی در جهت خریدی مطمئن یاری می کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *