قیمت لامپ ال ای دی ۹ وات پارس شعاع توس و همچنین انواع لامپ led و پنل ال ای دی تولید شده برند پارس شعاع توس بدون واسطه و به قیمت روز در سایت فروشگاهی ضحی نور عرضه می گردد.

لامپ ال ای دی پارس شعاع توس

 

آشنایی بیشتر با برند پارس شعاع توس

 

لامپ 9 وات پارس شعاع توس

شرکت پارس شعاع توس تولید کننده انواع لامپ ال ای دی و چراغ ال ای دی و انواع پنل های ال ای دی و عرضه کننده انواع محصولات روشنایی در ایران می باشد.
این برند معتبر با داشتن حدود ۲۰ سال سابقه در صنعت روشنایی، از پیشگامان تولید کننده جدیدترین مدل لامپ های led_smd می باشد.
که در تولید و ساخت آن ها از به روزترین فناوری تولید انواع لامپ led و انواع چراغ led
استفاده شده است.

انواع لامپ ال ای دی

انواع لامپ ال ای دی پارس شعاع توس

انواع لامپ led به صورت لامپ led حبابی، لامپ led اشکی و شمعی، لامپ های توان بالا و سیلندری در شرکت تولیدی پارس شعاع توس تولید و پخش می شود.
پخش این محصولات توسط نمایندگی های این شرکت و عاملین پخش در سراسر ایران صورت می پذیرد.
که سایت ضحی نور عرضه این محصولات را به طور مستقیم و بدون واسطه در ایران به عهده دارد.[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(90deg, #1CB5E0 0%, #000851 100%);” color=”white;” align=”right;” ]با خرید اینترنتی از طریق سایت ضحی نور شما می توانید از درصد تخفیفات این فروشگاه بهره مند شوید[/highlight-dash]

قیمت لامپ ال ای دی ۹ وات پارس شعاع توس به صورت عمده و تک

قیمت لامپ ال ای دی ۹ وات پارس شعاع توس تومان می باشد، که این قیمت بدون در نظر گرفتن درصد تخفیف ویژه برای تجار و خریداران عمده این محصول می باشد.

[highlight-dash bkcolor=”linear-gradient(to right, #f7971e, #ffd200);” color=”white;” align=”right;” ]محصولات پارس شعاع توس شامل ۲ سال گارانتی تعویض و تعمیر محصول می باشد.[/highlight-dash]
لامپ های ال ای دی حبابی در انواع ۹وات، ۱۲ وات، ۱۵ وات، ۲۰ وات و ۵۰ وات با سرپیچ معمولی و لامپ حبابی ۷۰ وات و ۱۰۰ وات با سرپیچ بزرگ E40 موجود می باشند که ما در این مقاله قیمت لامپ ال ای دی ۹ وات را اعلام کردیم.

برای اطمینان از دریافت قیمت به روز محصولات با مشاورین ما تماس بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *