به دلیل نوسانات نرخ ارز پنل سقفی ال ای دی نیز دارای قیمت ثابتی نبوده و روزانه قیمت‌ گذاری می‌ شود به این خاطر که قطعات موجود در تولید این کالا از کشورهای دیگر وارد می شوند و با توجه به نرخ روز تعیین قیمت می گردند. برای اطلاع از قیمت روز انواع پنل های سقف می توانید به سایت فروش این مرکز مراجعه کنید و از قیمت انواع متعدد این پنل ها در اندازه های گوناگون و کیفیت های مختلف مطلع شوید. برخی مشتریان کالای مورد نظر را از این وب سایت دارای نماد اعتماد الکترونیکی نیز خریداری می نمایند.

قیمت روز پنل سقفی ال ای دی

مشخصات بهترین نوع پنل سقفی ال ای دی

مشخصات بهترین نوع پنل سقفی ال ای دی بهترین پنل های سقفی ال ای دی با کیفیت بالا تولید می شوند که هم به صورت توکار و هم به صورت روکار مورد استفاده قرار می گیرند تکنولوژی SMD پنل ها موجب شده است که تعداد ال ای دی های درون یک بورد با پخش یکنواخت نور فضا را روشن تر نمایند. از مشخصات بهترین نوع این کالا می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • تمامی پنل های ال ای دی دارای ظاهری بسیار ظریف هستند و از ضخامت کمی برخوردار بوده و در بین محصولات به دلیل ضخامت کم متمایز می باشند.
  • این کالاها بر پایه فناوری صفحات نمایشگر ال ای دی ساخته می گردند و دارای نوری ملایم و بدون خیرگی می‌باشند.
  • به نسبت دیگر چراغ ها پنل های ال ای دی دارای طول عمر بیشتری بوده و راهکارهای کارآمدتری برای بهره وری از سیستم های روشنایی هستند.
  • جنس بدنه این کالا از آلومینیوم بوده که به مرور زمان آسیب نمی بیند و پوسیده نمی شود.
  • استفاده از مواد با مقاومت بالا جهت بهتر نمودن شرایط نوری این پنل ها موجب شده است که این محصولات دارای طول عمر بیشتری باشند و به دلیل عدم استفاده از جیوه در ساختار محصولات تمامی این کالاها با محیط سازگاری دارد.

تولیدکننده پنل سقفی ال ای دی

تولیدکننده پنل سقفی ال ای دی تولید پنل توسط تولیدکنندگان پنل سقفی با ابعاد مشخص و همچنین وزن‌های گوناگون انجام می‌شود که معمولاً شکل ظاهری بیشتر این نوع کالاها در شرکت های تولید این محصولات به صورت مربع می باشد که میزان روشنایی بالایی داشته و طول عمر آنها بسیار زیاد است.

در این شرکت‌ها با استفاده از آلومینیوم های مرغوب بدنه این کالا را تولید نموده و برای دستیابی به انرژی بسیار کم و بازده نوری بالا از قطعات درجه استفاده می گردد افرادی که در این شرکت فعالیت می‌کنند با دانش بالا در این زمینه توانستند کالاهایی را تولید نمایند که بسیار محبوب هستند.

انواع متعدد این نوع پنل های سقف به صورت مستقیم از شرکت های تولید کننده خریداری شده و در این مرکز فروش با قیمت تولیدی به مشتریان عرضه می گردند بنابراین اگر شما به دنبال خرید مقرون به صرفه هستید توصیه می کنیم به این فروشگاه مراجعه نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *