ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دو لاین نور مخفی یکی از انواع ریسه های نوری است که در آن از لامپ های اس ام دی استفاده می کنند که این لامپ ها مصرف برق کمتری نسبت به لامپ های ال ای دی دارند.مثل شلنگ هستند و طول آنها زیاد است و برای مکان های مختلف از آن استفاده می کنند . نور ریسه شلنگی۵۷۳۰ دو لاین مخفی از همه ریسه های نوری بیشتر است و کیفیت بالایی دارد و در نور پردازی مخفی استفاده می شود.

قیمت روز ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دو لاین نور مخفی

مزایای استفاده از ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دو لاین

مزایای استفاده از ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دو لاین ریسه شلنگی۵۷۳۰ در مدلهای یک ردیف، دو ردیف و سه ردیف لامپ در بازار هستند این ریسه های شلنگی جنسیشان از سیلیکون است و ماندگاری و مقاومت زیادی دارند و مصرف برق کمی دارند.

سالهاست که ریسه های شلنگی در بازار وجود دارد ولی ریسه های شلنگی قدیم نور کمتری داشتند و گرمای زیادی تولید می کردند و مصرف برق زیادی داشتند ولی ریسه های شلنگی جدید مثل ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دولاین مصرف برق پایینی دارند و نور آنها شفاف و روشن است و از نوع یک لاین آن نور بیشتری دارد. این ریسه های شلنگی انعطاف پذیری زیادی دارند و می توانید در خانه و محیط کار از آنها استفاده کنید.

در این نوع ریسه شلنگی نور به صورت یکنواخت پخش می شود و همه جا را روشن می کند برعکس لامپ های معمولی که نور یک نقطه را کمتر و یک نقطه را بیشتر روشن می کند.

به خاطر مصرف کم این ریسه های شلنگی می توانید هم در شب و هم در روز از آنها استفاده کنید و از نور آن لذت ببرید بدون اینکه نگران پول برق زیاد باشید .

ریسه شلنگی ۵۷۳۰دو لاین در متراژ ۱۰۰متری هستند که در هر اندازه و متراژی می توانید آنها را بخرید و به وسیله آداپتورهای مخصوص به برق وصل می شوند و باید حواستان به قسمت بریده شده ریسه شلنگی باشد که برق دارد و خطرناک است و باید آن را بپوشانید و ریسه های شلنگی را با اجسام تیز سوراخ نکنید که باعث برق گرفتگی می شود.

ریسه های شلنگی تفاوت شان در تعداد لامپ ها و جنس ریسه ها است .

توزیع انواع ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دو لاین نور مخفی

توزیع انواع ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دو لاین نور مخفی اگر قصد خرید ریسه شلنگی را دارید ما به شما ریسه شلنگی ۵۷۳۰ دو لاین نور مخفی را پیشنهاد می کنیم که می توانید به سایت ما مراجعه کرده و به صورت غیر حضوری،انواع ریسه های شلنگی با کیفیت بالا و نور دهی خوب با استاندارد های جهانی به قیمت فروش عمده را در متراژ های مختلف سفارش دهید .

توزیع ریسه شلنگی به همه نقاط ایران با قیمت استثنایی با بهترین روشنایی و در رنگ های مختلف صورت می گیرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *