پروژکتور دیواری وسیله ای بوده که بر روی دیوار نصب گردیده و تصاویر مورد نظر را بر روی پرده، دیوار، سقف و یا زمین در ابعاد بزرگ تر پخش خواهد کرد.

و اما قیمت خرید پروژکتور دیواری کوچک، به عوامل مختلفی مانند کیفیت پروژکتور، جنس بدنه پروژکتور، شدت نور تولید شده، ابعاد پروژکتور، شرکت سازنده، نحوه فروش، هزینه های حمل و نقل و سایر هزینه های جانبی بستگی خواهد داشت.

قیمت خرید پروژکتور دیواری کوچک

نحوه راه اندازی پروژکتور دیواری

نحوه راه اندازی پروژکتور دیواری در حقیقت برای راه اندازی پروژکتور دیواری، باید ابعاد دیوار، فاصله پروژکتور تا دیوار را در نظر گرفته و پس از انجام محاسبات دقیق اقدام به نصب و راه اندازی پروژکتور نماییم.

هم چنین باید قبل از نصب، به شدت روشنایی پروژکتور هم توجه نمود و در واقع لازم است که نوع پروژکتور را، مطابق با طول و عرض دیوار و هم چنین فاصله نصب پروژکتور تا دیوار، انتخاب نماییم.

البته برای مشخص نمودن هر کدام از موارد ذکر شده، نیاز به محاسبات دقیقی خواهیم داشت که به کمک فرمول و نرم افزار های دقیق قابل اندازه گیری خواهد بود.

و اما برای نصب پروژکتور بر روی سقف و یا دیوار نیاز به دو کابل خواهیم داشت. به گونه ای که یک کابل مخصوص برق و کابل دیگر مختص به انتقال دیتا می باشد. 

حال آن که کابل برق از یک طرف به پروژکتور متصل بوده و از سوی دیگر به پریز برق شهری وصل خواهد شد.

در صورتی که کابل دیتا به منظور انتقال اطلاعاتی نظیر عکس، فیلم، متن، بازی، پاور پوینت و غیره استفاده می گردد و در واقع کابل دیتا رابطی بین پروژکتور و منبع اطلاعات بوده که معمولا به صورت های کابل VGA، کابل HDMI، کابل کامپوزیت و کابل کامپوننت موجود می باشد. البته برخی از مدل های پروژکتور، به طور مستقیم به فلش مموری متصل گردیده و نیازی به کابل دیتا نخواهیم داشت.

 پس از طی کردن مراحل گفته شده برای راه اندازی پروژکتور، لازم است که پروژکتور و هم چنین سیستمی را که حاوی اطلاعات بوده را روشن نموده و تصویر را بر روی سطح دیوار، زمین و یا سقف تنظیم نمود.

البته لازم به ذکر است که برای راه اندازی پروژکتور باید سیستم کامپیوتری و یا لب تاپ، پروژکتور را به عنوان یک شی خارجی شناسایی کرده و پس از شناسایی به انتقال داده بپردازد.

صادرات انواع پروژکتور دیواری بزرگ

صادرات انواع پروژکتور دیواری بزرگ پروژکتور از جمله محصولات پرکاربردی بوده که در ایران شاهد تولید نمونه های باکیفیت این محصول خواهیم بود. به گونه ای که علاوه بر استفاده داخلی، بخش عظیمی از انواع پروژکتور دیواری بزرگ به کشور های دیگر هم صادر خواهد شد.

و در واقع با صادرات پروژکتور به خارج از کشور، گامی عظیم در صادرات محصولات غیر نفتی برداشته ایم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *