قیمت خرید لامپ کم مصرف ۱۵۰ وات در بازار تحت تاثیر مشخصه های فنی آن مانند عمر مفید و ساعت کارکرد مشخص و تعیین می شود. با توجه به مناسب بودن این نوع لامپ برای نصب در فروشگاه ها و ساختمان های مسکونی، در این مقاله به بررسی تخصصی همه جانبه آن و مشخصه های مهم انواع لامپ کم مصرف می پردازیم. همچنین مراکز معتبر و‌ نمایندگان‌ پخش را برای خرید ارزان لامپ های‌کم مصرف معرفی خواهیم نمود.

قیمت خرید لامپ کم مصرف ۱۵۰ وات

مشخصه مهم لامپ کم مصرف ۱۵۰ وات

مشخصه مهم لامپ کم مصرف ۱۵۰ وات سالیان سال است که انواع لامپ کم مصرف به علت عمر مفید بالا و باصرفه بودن از نظر هزینه جایگزین لامپ های رشته ای شده اند. در سالهای اولیه تولید در کشور، این محصولات در سایز و اندازه های کوچک مناسب مصارف خانگی طراحی و تولید می شدند. امروزه با بهره گیری از تکنولوژی روز انواع مدل های بزرگ با قابلیت تامین‌ نور در سطح وسیع و مناسب محیط های عمومی مانند مراکز تجاری نیز به بازار عرضه می شوند. یکی از پرمصرف ترین انواع لامپ‌های‌ کم مصرف مدل ۱۵۰ وات است. توان مصرفی این نوع لامپ ۱۵۰ وات است که معادل یک لامپ رشته ای ۷۵۰ وات می تواند نور مورد نیاز را تامین کند. اگر قصد خرید و استفاده از این مدل را دارید، جهت شناخت بیشتر آن باید اشاره کرد که‌ مهترین مشخصه لامپ ۱۵۰ وات عبارتند از:

  • دارای رنگ‌ نور مهتابی و شکل لوتوس
  • میزان ولتاژ ۲۲۰ ولت
  • کارکرد عمر مفید ۸۰۰۰ ساعت
  • طول لامپ ۳۳۴ و قطر آن ۱۵۸ میلی متر
  • جریان ورودی ۱۱۰۰ میلی آمپر و مصرف انرژی نوع B
  • شار نوری ۷۷۰۰ لومن و سرپیچ E40

توجه کنید که استفاده از این نوع لامپ ها در محیط هایی با دمای حداکثر ۴۸ درجه سانتی گراد استفاده شود. در محیط های بسیار گرم و دارای رطوبت استفاده از لامپ های کم مصرف به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

تولیدی لامپ کم مصرف ۱۵۰ وات

تولیدی لامپ کم مصرف ۱۵۰ وات شرکت های متعددی در زمینه تولید و عرضه انواع لامپ کم مصرف خانگی و صنعتی فعالیت دارند. به علت استفاده از دستگاه های مدرن در فرآیند تولید و بالا بودن کیفیت‌ محصولات، حجم قابل توجه ای از لامپ های برند ایرانی در بازارهای جهانی خرید و فروش می شوند. با توجه به افزایش تقاضای بازار داخلی و خارجی، شرکت های تولیدی لامپ کم مصرف از بازارهای آنلاین برای معرفی و عرضه محصولات خود استفاده می کنند. خریداران و فعالین بازار برای تهیه کاتالوگ انواع لامپ های تولیدی با برندهای معتبر، استعلام قیمت روز و سفارش مستقیم‌ از کارخانه‌ تولیدی، می توانند از طریق نمایندگان پخش این مرکز اقدام به ثبت‌ سفارش کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *