لامپ ال ای دی ۱۲ وات

قیمت خرید لامپ ال ای دی ۱۲ وات در تهران و سایر شهرها اگر به صورت خرید اینترنتی انواع لامپ LED و خرید انواع لامپ حبابی و لوستری و خانگی ال ای دی به صورت به روز شده از جدیدترین لامپ حبابی ۱۲ وات و سایر انواع لامپ ال ای دی از برندهای معتبر و با کیفیتی هم چون برند افراتاب و پارس شعاع توس و لامپ کارامکس در سایت فروشگاه آنلاین ضحی نور انجام می پذیرد.
لیست قیمت لامپ ۹ وات، ۱۰ وات، ۱۲ وات و سایر وات ها در ادامه این مقاله برای شما قرار داده ایم.

 

لامپ ال ای دی 12 وات افراتاب

مشخصات لامپ ال ای دی ۱۲ وات حبابی

مشخصات لامپ ال ای دی ۱۲ وات  حبابی به طور کلی به این شکل است که این لامپ ها دارای سرپیچ معمولی یا اصطلاح دقیق آن سرپیچ E27 می باشد.
ظاهر لامپ به صورت حبابی است و در داخل ساختمان این لامپ های مدرن از چیپ های بسیار پرنور و با کیفیت اس ام دی استفاده شده است.
طراحی لامپ SMD جدیدترین فناوری تولید لامپ در دنیا است، که به صورت گسترده و با تنوع فراوان شرکت های تولید کننده بسیاری در این زمینه فعال هستند و بسیار شناخته شده و نام آشنا هستند، از جمله برند افراتاب و پاارس شعاع توس که دارای سابقه طولانی و درخشانی در این زمینه می باشند.

 

لامپ 9 وات و 12 وات پارس شغاغ توس

 

لیست قیمت بهترین و جدیدترین برندهای تولید لامپ در ایران

قیمت  لامپ ال ای دی ۱۲ وات حبابی در لیست شرکت معتبر و پر آوازه افراتاب که مفتخر به تولید و عرضه انواع لامپ فوق کم مصرف با استفاده از چیپ های بسیار با کیفیت و درجه یک می باشد به شرح ذیل می باشد.

[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”right” ]لامپ ۱۲ وات حبابی به قیمت ۲۸۹۰۰ تومان است که برای تجار و همکاران گرامی با درصد تخفیف همکاری و در تعداد کارتن های بالا با قیمتی بسیار پایین تر از لیست کارخانه عرضه و ارسال می شود.[/highlight-red]

تمامی محصولات و لامپ های حبابی که در فروشگاه ضحی نور عرضه می شود، دارای ضمانت و گارانتی مدت دار و مطمئن می باشد، همچنین کیفیت و اصالت این محصولات مورد تایید مجموعه بزرگ ضحی نور می باشد.

[highlight-red bcolor=”#c600c7″ align=”right” ]قیمت لامپ ۱۲ وات حبابی برند پارس شعاع توس در لیست ۲۴۶۰۰ تومان می باشد. که شامل درصد نخفیف همکاری هم می شود، این محصول دارای گارانتی معتبر و کیفیت تضمین شده است.[/highlight-red]

لامپ ال ای دی 12 وات

سفارش و خرید به صورت عمده و کارتنی و تک فروشی

برای سفارش این محصول که در کارتن های صد عددی موجود است و دارای رنگ نور آفتابی و مهتابی می باشد، شما می توانید از طریق راههای ارتباطی درج شده روی سایت از طریق تماس با شماره های موجود و ارتباط از طریق اینستاگرام و ایمیل و واتساپ با مشاورین مجموعه ضحی نور ارتباط گرفته و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.
مشاورین ما بلافاصله پاسخگوی سوالات شما و همچنین انجام خدمات ارسال محصولات می باشند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *