پروژکتور COB

پروژکتور COB جزء محصولات بسیار جدید و کارآمد در حوزه محصولات و تولیدات روشنایی می باشد.کلمه اختصاری COB برگرفته از کلمات ( Chips On Board ) به معنی چیپ هایی است که در نردیکی هم قرار گرفته اند و بهم چسبیده اند و در نهایت یک نور واحد را تولید می کنند.

پروژکتور COB

در پروژکتور COB معمولا از پخش کننده استفاده می کنند زیرا نور این پروژکتور بسیار درخشنده است و ممکن است دید را آزار داده و  نور آن برای دیدن محصول و مکان مورد نظر ما اذیت کننده شود.

قیمت انواع پروژکتور COB

پروژکتور COB 100 وات صبا ترانس

پروژکتور های COB انواع مختلفی دارند و در نتیحه قیمت های متفاوتی نیز برای این تولیدات عرضه می شود.
امروز به دلیل وجود نوسان قیمت در بازار داخلی و بالا رفتن قیمت ها به صورت غیر منتظره، نمی توان قیمت های محصولات را از قبل در نظر بگیریم و نیاز است که بصورت روزانه برای اطلاع از قیمت، نسبت به انجام آن اقدام نماییم.
ما در فروشگاه آن لاین ضحی نور بصورت مستمر و روزانه شما را در جریان به روزترین قیمت های بازار تهران و بهترین قیمت انواع پروژکتور COB و با کیفیت ترین محصولات تولید شده در این زمینه، قرار می دهیم. راههای ارتباطی ما را در سایت دنبال کنید.

برندهای معتبر برای خرید پروژکتور COB

یکی از مشکلاتی که در زمینه خرید پروژکتور وجود دارد، انتخاب برند با کیفیت است، برندی که هم  کیفیت را تضمین کند و هم قیمت مناسبی داشته باشد.

پروژکتور COB وات 200 صبا ترانس

از جمله برندهایی که در زمینه تولید پروژکتور فعال هستند برند صباترانس می باشد. البته بسیاری برند با کیفیت های عالی دیگری نیز در این زمینه وجود دارد.
کارشناسان فروشگاه ضحی نور، شبانه روز در تلاش هستند که بهترین ها را شناسایی و تعیین کیفیت کنند تا شما با خیالی آسوده بتوانید، بهتریتن انتخاب را انجام دهید.

کاربرد پروژکتور cob

پروژکتور COB

چراغ های cob در وات های مختلفی تولید می شوند، مثلا ۵۰ وات، ۱۰۰وات، ۱۵۰ وات، ۲۰۰وات و… که البته هر چه میزان توان این چراغ ها بالاتر می رود شار نوری برحسب لومن هم افزایش می یابد و به طیع ابعاد و وزن پروژکتور تغییر می کند.

از پروژکتور COB در گالری ها، فروشگاهها، کارخانه ها، لوازم حمل و نقل مثل قطار و کشتی و … استفاده می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *