فروش پنل ال ای دی توکار سقفی با کیفیت و قیمت ارزان از طریق این مجموعه انجام می گیرد. پنل توکار سقفی که یکی از محصولات تولید شده برای صرفه‌جویی در مصرف برق است و جایگزین مناسبی برای لامپ‌های رشته‌ای و کم‌ مصرف محسوب می‌شود. این لامپ ها همچنین فاقد اشعه های ماورا بنفش و مادون قرمز می باشند.

فروش پنل ال ای دی توکار سقفی

ویژگی بهترین نوع پنل ال ای دی توکار

ویژگی بهترین نوع پنل ال ای دی توکار بهترین نوع پنل ال ای دی توکار امکان حداقل 5 و حداکثر 15 سال با ساعت کارکرد روزانه 8 تا 10 ساعت روشنایی را دارد و باید از بدنه آلومینیوم یا فلز ساخته شده باشد و امکان دفع حرارت Smd را داشته باشد. و در صورت کوچک بودن پنل علاوه بر بدنه فلزی حتما باید دارای هیت سینک مناسب باشد.

چراغ و پنل های کوچک معمولا برای تابش نور موضعی استفاده می شوند و به همین دلیل به خاطر تراکم بالای LED حرارت بیشتری تولید می کنند و در نتیجه کار هیت سینک در این نوع پنل انتقال حرارت ماژپل آلومینومی می باشد که تراکم بالای SMD را به بیرون منتقل می کند.

توجه داشته باشید در جهت جذاب نمودن فضا ها و ایجاد آرامش مناسب در محیط های تجاری و آموزشی نقش اساسی دارند. در یک پروژه نور پردازی بحث صرفه جویی در مصرف انرژی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و همه چراغ های LED صنایع روشنایی میلاد نور در راستای همین صرفه جویی انرژی با ویژگی خاص اقدام به تولید محصولات با لومن بروات خروجی 120 می باشد.

بزرگی عدد وات مصرفی چراغ یا پنل LED به تنهایی نشان دهنده نور مطلوب نیست به عنوان مثال هیچ زمان نمی توان گفت که یک چراغ 10 وات از یک چراغ 7 وات نور بیشتری دارد. مگر آن که لومن بر وات آن نسبت به هر وات مصرفی ادعا شده از طرف تولید کننده در بالاترین سطح محصولات مشابه باشد و این ادعا ها برای شما قابل اعتماد باشد.

صادرات انواع پنل ال ای دی توکار سقفی

صادرات انواع پنل ال ای دی توکار سقفی صادرات انواع پنل ال ای دی توکار سقفی به کشور های مختلف اروپایی و آسیایی انجام می گیرد. صادرات این محصول به ارز آوری و رونق اقتصادی کشور کمک بالایی می کند.

در واقع فروش این پنل در جهت ارتقای کیفیت نوردهی و کاهش مصارف انرژی و هزینه با بهترین قیمت انجام می گیرد. با خرید پنل توکار مدل سقفی دکوراسیون مدرن را در خانه یا محل مورد نظر خود اجرا کنید. برای خرید این محصول می توانید به مراکز الکتریکی و مراکز عرضه آن مراجعه کرده و متناسب با نیاز خود اقدام به خریداری انواع پنل فرمایید.

وجود تنوع فراوان در انواع این پنل ها موجب رضایت مشتریان گرامی شده و کار را برای داشتن انتخابی راحت و درست آسان کرده است. هم چنین می توانید با استفاده از راهنمایی کارشناسان و فروشندگان در این زمینه، بهترین پنل توکار مدل سقفی را خریداری کنید و از خرید خود رضایت کافی داشته باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *