از انواع پنل ال ای دی توکار استفاده بسیار زیادی می شود، در واقع می توانیم بگوییم که در محیط های تجاری همچون پاساژها، مغازه و یا در اداره جات و خانه های مسکونی از پنل های ال ای دی استفاده می شود. با استفاده از این پنل ها می توانبد محیطی زیبا را برای خود فراهم آورید.

به دلیل کارایی بالای این سری از محصولات، مرکز فروش پنل ال ای دی توکار در تهران تمام تلاش خود را انجام می‌ دهد تا بهترین و با کیفیت ترین پنل ها با سایزها و توان متنوعی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

فروش پنل ال ای دی توکار در تهران

پنل ال ای دی توکار چه مشخصاتی دارد؟

پنل ال ای دی توکار چه مشخصاتی دارد؟ از انواع پنل ال ای دی برای تامین روشنایی محیط استفاده می شود و با وجود طراحی مدرن خود می تواند جایگزین مناسبی برای انواع چراغ های فلورسنت باشد. این لامپ ها از انعطاف پذیری خوبی برخوردارند و کیفیت آن ها بسیار کارآمد است. علاوه بر این شما می توانید به صورت مداوم از آن ها استفاده کنید و در عین حال از عمر بالایی برخوردارند.

پنل های ال ای دی می توانند رنگ های متنوعی را در اختیار شما قرار دهند و با نرم افزارهای متعددی مچ می شوند. پنل های خورشیدی در اندازه های متنوعی تولید شده که قیمت پنل توکار بسته به سایز، کیفیت، جنس و نور ساطع شده از آن ها متفاوت است و هر فردی می تواند بنا به نیاز خود نمونه ای از آن ها را خریداری نماید.

پنل های ال ای دی دارای قاب های آلومینیومی سبک وزنی هستند که این قاب ها متشکل از سه لایه می باشند. بهترین ماده مورد استفاده در قاب پنل ها، آلومینیوم می باشد که از آن در پشت پنل استفاده شده است. انواع پنل ها از آلومینیوم، آرسنید و گالیوم تشکیل شده است.

لامپ های ال ای دی از طول عمر خوبی برخوردارند و میانگین مدت زمان استفاده از آن ها می تواند به حدود ۶۰۰۰۰ ساعت برسد و این در حالی است که لامپ های ۶۰ واتی رشته ای در حدود ۱۵۰۰ ساعت کارایی دارند. علاوه بر این انواع پنل ال ای دی هیچگونه اشعه مضری را ساطع نمی نمایند و در نتیجه هیچ گونه آلودگی را ایجاد نخواهند کرد.

خرید پنل ال ای دی توکار با قیمت عمده

خرید پنل ال ای دی توکار با قیمت عمده خرید پنل ال ای دی توکار بسیار داغ بوده و به دلیل مقرون به صرفه بودن، افراد در محیط های بسیار زیادی از آن استفاده می نمایند.

شما می توانید با تهیه عمده این سری از محصولات، خریدی به صرفه داشته باشید‌ و در ازای پرداخت پول کم تر به محصول بیش تر و با کیفیتی دست یابید. در این صورت خرید برای شما به صرفه خواهد شد و می توانید با ارائه دهنده واقعی معامله خود را انجام دهید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *